Tillykke med fødselsdagen Farmerama - spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Shaman, 26 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hjerteligt :inlove: tillykke :D med de 5 år Farmerama:p
    Ja, ligesom dig, dronning, så har jeg også været med næsten fra starten.
    Jeg startede i foråret 2010, og ja vi har været meget igennem, og spillet har gennemgået en rivende udvikling siden da. Det har været spændende at være med - og er det faktisk stadig, for der er da vist slet ingen grænser for al den nytænkning og opfindsomhed, der bobler frem - Innovation!
    Enig Bifido - og denne gang var jeg endda så heldig at få en slåen.
    Jeg er knap nok færdig med eventet endnu, pga forskellige tilng IRL, der osse skal passes, børnebørn, arbejdsliv, fødselsdage osv, så jeg er løbet tør for batterier, men regner med at kunne samle de sidste 33 op på markerne i morgen tidlig.
    Tak for et godt event! (på trods af startvanskelighederne)

queen64 synes godt om dette.
  2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Vi samler og sender endelig feedback efter eventslut kl 19 i aften​

3. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jeg vil bare lige ønske tillykke med fødselsdagen :music: Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday farmerama happy birthday to you. ;)

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Også tillykke med fødselsdagen til Farmerama herfra :music: - jeg kan godt lide nytænkningen i dette event, så det, der skal leveres ikke er givet på forhånd, men tilpasset hver enkelt spillers niveau - det er godt tænkt :D. Idéen med, at man kan annullere en opgave er også smart fundet på, så tommelfinger opad herfra.

KarinaN. synes godt om dette.
  5. strandskov24

strandskov24 Forum stormester

Stort tillykke med den halvrunde fødselsdag:D

Tak for en sjov og lidt anderledes event - man må sige, at det har sat gang i marked, hvor "normalpriser" blev sat helt ud af spil. Den faktor at man ikke vidste, hvad der skulle indleveres fungerede godt - kombinationen af planlægning og noget ukendt.
    Som andre har nævnt før mig, var "annullering af opgaverne" et fint tiltag.

Det var rigtig fine præmier - jeg har fået 3 nye dyr på gården (ulv, pindsvin og stork), der udover et par røde stalde, samt et enkelt af de nye træer :p

6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Stort tillykke med de 5 år Farmerama....

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Vi har samlet alle jeres kommentarer og sendt dem til Tyskland.
    Tak for feedback.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.