Tilbagelevering af gødning til laden

Discussion in 'Arkiv for hjælp' started by *pixie*, Jul 9, 2015.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. *pixie*

*pixie* Forum-lærling

Jeg forstår ikke lige hvad der sker når gødning der ikke er blevet solgt og bliver leveret tilbage til laden.
    Hvis jeg f.eks. har 500 roseer til salg og som ikke bliver solgt inden for tidsfristen får jeg 500 roser tilbage i laden.
    Hvis jeg derimod har 100 gødning til salg får jeg kun tilbage op til hele hundrede selv om der er plads til mere end 200 enheder i laden. Jeg harmax på 300 enheder.
    Antallet fremgår ikke af loggen, men pop up viste et "skævt" tal der var blevet tilbageført omkring klokken otte i dag.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Når et tilbud på gødning ikke er solgt efter 1 uge føres mængden tilbage til din mødding - MEN kun det du har plads til lige på det tidspunkt tilbuddet udløber.....

eks:

din mødding kan max rumme 300 enheder....
    du har 244 enheder pt.
    et tilbud på 100 enheder udløber
    der føres 56 enheder retur (op til dit max på 300)
    de sidste 44 enheder er tabt.

hvis du mener der er fejl i tilbage leveringen må du skrive til support så kan de tjekke din konto, det er ikke noget vi kan tjekke via forum.

3. *pixie*

*pixie* Forum-lærling

Jeg skrev indlægget i denne sektion, da jeg mener der er en fejl generelt. Jeg havde kun få gødning i min beholdning, og der blev kun leveret op til 100 enheder. At vi ikke kan få leveret ud over max beholdning er jeg helt klar over, men jeg har plads til 300 enheder.
    Jeg prøver at skrive til support.

Mit ID er faldet ud 49124536