Bekendtgørelse Til Husfrun

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af Pindgris, 22 August 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Til Husfrun

    Jeg vil ikke komme med lange udredninger, da jeg ved at de brugere som måtte ønske yderlige oplysninger som baggrund for denne bekendtgørelse, er kloge nok til at lave en hurtig søgning på din historik og at der dermed vil danne sig et klart billede af tidligere forløb og selvbestaltede martyrrolle. ( Endda selv om en del post er slettet af bruger selv og det kun er mig der kan se dem)

    Fremadrettet er du fortsat velkommen til at benytte bruger sektionens 2 under sektioner: hyggekrogen og alt mellem himmel og jord, i disse sektioner besvarer vi ikke spørgsmål. Poster du i andre sektioner på forum vil dine post blive flytter og vil ikke blive ydet nogen former for support.

    Jeg vil ikke beklage at jeg har taget denne drastiske beslutning, men jeg er ked af at føle det som en nødvendighed. Vi ønsker at bruge tiden på brugere som reelt har behov for vores hjælp og som nok aller vigtigst også ønsker at modtage den, vi gør gerne knuder på os selv for at hjælpe, sidder oppe hele natte hvis det er det som skal til, forklarer stolpe op og stople ned, til alle som har brug for os, men vi vil på ingen måde finde os i usandheder eller post der oprettes alene for at sætte lidt gang i agurketiden.

    Mvh
    Pindgris
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.