"Tidsrejsen" Historie event 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 9 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    "Tidsrejesen" Historie event 2016

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg springer over dette event da jeg har et behov for på forhånd at vide hvad kravene til mig er da det ellers vil virke for stressende på mig

3. tjocker

tjocker Forum general

Der står i FAQ at man kan bruge alle 5 områder til eventafgrøder(siv) men jeg kan ikke bruge plantagen(øen). Er dette rigtig? Er der kun 4 områder til rådighed i dette event. Håber vores MOD kan spørge i Tyskland hvad vi har af plads.

BenteAndreasen, Letmatrosen og ofeia synes godt om dette.
  4. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Det samme her, men lige da jeg åbnede var rubbrikken med siv med i plantageoversigten men den er nu forsvundet, jeg ved det er tilfældet hos een spiller mere. Letmatrosen

5. MOD-Ara

Hej i tråden....

Der var sneget sig en lille fejl ind i FAQ omkring Plantagen.....kun drops er muligt ikke event afgrøden
    FAQ er rettet

Fortsat god fornøjelse med eventet

(og husk første feedback sendes idag kl 18 så skriv endelig jeres første reaktioner på eventet inden da ;) )

6. tjocker

tjocker Forum general

Tak for hurtig svar tilbage MOD-Ara.

7. tjocker

tjocker Forum general

Hej. Kan se der er planlagt nedetid på torsdag. Da det er midt i vores event - får vi så den tid tilbage i sidste ende ?

benadk synes godt om dette.
  8. MOD-Ara

Hej

Som altid her på DA/NO forum ville info om en evt. forlængelse af eventet være annonceret,
    hvis vi havde modtaget informationer om dette sammen med beskeden om den planlagte vedligeholdelse.

Når det er sagt så tænker jeg at med 2 dages varsel så burde det være muligt at planlægge sit event forløb,
    så man ikke er påvirket af en nedetid på 15-45 min. ;)

9. tjocker

tjocker Forum general

;) selvfølgelig skal jeg nok finde en løsning MOD-Ara. Kan altid spise frokost :D i de minutter. Tak for svaret.

10. tika

tika Forum prof

et sjovt event men ikke mange drops

-natkat-, marianne-rynkeby og benadk synes godt om dette.
  11. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Nu er jeg jo fisketosse, og elsker dunhammer, så tak for den fine grafik-

12. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Fin grafik, gode præmier, lidt for få drops.

-natkat- synes godt om dette.
  13. -Garfield50-

-Garfield50- Forum-lærling

ja fint event men jeg tror ikke jeg når det for der er alt for lidt drops og vi skal altså godt nok bruge 1050 stk

-natkat- synes godt om dette.
  14. tjocker

tjocker Forum general

:D Så blev jeg færdig med dette event. Tak til BP for alle de gode gevinster undervejs samt flot grafik. Dejligt med sådan en ranke i skyen. Jeg er meget tilfreds.

johnhan synes godt om dette.
  15. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg er heller ikke glad for drops-eller mangel på samme-endnu et event, hvor man spiller med "blind makker"-forstået ikke beregnbar makker som drops jo er

16. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Sværhedsgrad: Medium! Den må da overstige medium, ihvertfald set i forhold til hvor hårdt der skal arbejdes for at opnå de nødvendige drops! :eek:

17. hveps

hveps Avanceret

sjovt event, flot grafik, fine praemier, men jeg maa tilslutte mig de andre spillere for faa drops, naaede ikke ranken

18. tika

tika Forum prof

så blev jeg færdig med et dejligt event, en flot grafik gode præmier, :)

tjocker synes godt om dette.
  19. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg kan godt lide grafikken på dette event. Jeg kan dog ikke nå og blive færdig, da jeg mangler drops og ikke har produceret nok eventplanter. Jeg synes, der har været fine præmier.

20. nillemc

nillemc Forum ekspert

Grafikken har været meget fin - drop har været for svære at komme i hus med

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.