Tiara - drops

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Tovepigen, 21 Maj 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Du milde, hvor mangler jeg Tiara- drops. Jeg høster på øen; men får kun 2 - 3 Tiara - men nemt får 10 - 11 snor, eller flere,
    Mon det skyldes, at man kun får Tiara - drops for afgrøder ??
    Har du så du evt. kan undvære, som nabogave, - så vil jeg være taknemlig. Sender gerne, hvis jeg har nabogaver til overs
    Venligst Tovepigen

xolenka og Hanne1964 synes godt om denne.
  2. Tovepigen

Tuppehøne jeg kan ikke sende retur til dig - får besked på, at du har alle de naboer du har plads til. Jeg ved ikke hvordan jeg gør så - fortæl mig venligst, hvis der er en anden mulighed, end naboer

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej Tovepigen.
    Jeg kan hjælpe dig.
    Du skal sende Tuppehøne, en uglepost, dernæst skal du vælge udbakke, i posthuset, sæt et flueben, ud for Tuppe. og klik på tilføj som ven, nederst i midten, så kan du sende gaver til Tuppehøne.
    Mvh. vandijk1955

BenteAndreasen synes godt om dette.
  4. Tovepigen

TAK vandijk1955 - det virkede Hvor er der mange ting, jeg ikke ved /kan huske - så er det dejligt med lidt hjælp :D

5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takker. Tiara, uglepost og flypost er mottatt :D.

6. Tovepigen

Stor Tak til alle jer, der har sendt mig Tiara - drops. Jeg nåede det og fik ranken. T a k

Tuppehøne synes godt om dette.