thermokander

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af plerik, 2 December 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

hej Tjocker . jeg har ikke høstet om natten men jeg har hele dagen til at høste da jeg er pensionist ellers kan man jo vælge afgrøder efter tidsplanen jo længere tid jo flere ep undtaget rosen . og dem der går på arbejde skal vel også have en chance for at få opdampning nok ellers er der sat for lidt tid af til eventet eller opdampningen er for lav .

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg blev færdig ca. 2 dage før eventet var slut, jeg har høstet et par gange om natten fordi jeg ikke kunne sove, men da jeg blev færdig de 2 dage før tid havde jeg nok klaret det alligevel, jeg har forresten aldrig købt kurve.

3. tjocker

tjocker Forum general

Hej plerik. Det antal termoflasker du mangler i sidste ende, er nok dem jeg har fået ved at høste om natten. Du kan da godt have ret i at det ikke skulle være nødvendigt med høst om natten. Men min erfaring med denne slags events med drops har bare vist mig noget andet.
    De folk, der arbejder har samme problemer med drops da de mister meget tid undervejs.
    Roser giver mest når man kigger på ep op mod tiden, derfor er de altid bedst.

-natkat- synes godt om dette.