Tempel event II 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 14 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Tempel event II 2016

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. tika

tika Forum prof

dejligt nemt event med gode ting (bananer,hemmelige træ stalde ....) :) god grafik.

hvis man løser alle 3 opgaver i marked hallen så får man de nøgler man skal bruge

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Det gikk fort, og det gikk hardt ut over inventaret på Bahamarama-låven min, men det var gode premier som ikke er så lett å få tak i på andre måter. Nå får vi bare krysse fingrene for at det blir gode staller og stiklinger ut av premiene. TAkk.

4. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Dejligt med et hurtigt og , for mig, nemt event. Og endelig endelig fik jeg en tigerstald
    fra staldbyggergevinsten. Har endnu ikke fået hænderne ned.:D:inlove:

luna og Tuppehøne synes godt om denne.
  5. hveps

hveps Avanceret

Super godt event, god grafik og gode gevinster. Fint med 2 events samtidig naar der kun skulle dyrkes siv paa den ene!!!!

6. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dejlig event - selvom der måske ikke er nogen særlig "udfordring i " Synes det er rart - og så er der også rigtig gode gevinster også

7. nillemc

nillemc Forum ekspert

Sjovt lille event - krydser fingre for gode resultater fra stiklinger og stalde
    Selve rænken er jeg ikke så vil med - er ikke så god til at huske de mere "særlige" og få dem brugt godt

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ja det gør du.

9. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Super dejligt med et event, hvor der ikke skal dyrkes tusinder af noget. Skønt at have et der bare er nemt at gå til. Super fin grafik.
    Mange tak :)

10. tjocker

tjocker Forum general

Enig at det var et dejligt lille event. Rigtig god grafik. :D og super gode gevinster.

11. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Dejligt event, når man kan bruge sine hårdt opsparede varer i lageret, og få gode ting i præmie.

12. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Hej

Jeg synes, det har været et super-fint event, selvom jeg nu ikke har så mange Bahamarama-planter på lager mere, så nu skal lagret bygges op igen;).

Dejligt at kunne "nøjes" med at levere, hvad der var på lager.

Fin grafik og gode præmier - jeg er rigtig, godt tilfreds med dette event.

13. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Fedt event med gode gevinster - også selvom jeg desværre ikke havde nok på lager (eller daler til at købe på markedet) til at gennemføre :)

14. kehlet

kehlet Forum hertug

Rigtig dejligt at konceptet var ændret i forhold til Det første tempel event, hvor det beroede mere på held om vi fik alle døre åbnet.
    Tak for gode præmier. Dejligt at vi slap for at så/høste flere tusinde eventplanter.

15. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ja, det var et herligt event. Dejligt at få brugt lidt af lageret - og få gode gevinster :D

16. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmere

Tak til alle der har givet sig tid til at skrive feedback til dette event.
    Den er nu samlet og sendt videre.

Vi håber tendensen med stigende mængde feedback fortsætter
    Meget gerne specifikke kommentarer til de enkelte dele.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.