Tempel af døre spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 8 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. metteb

metteb Forum-lærling

Jeg blev frygtelig træt i ansigtsmusklerne da der skulle komme endnu et af disse langsommelige events. Man skal parkere stalde og træer, og så og høste de samme planter igen og igen. Hvis det ikke havde været for ranken, så var jeg sprunget over. Det var lige før jeg ikke nåede det, og jeg måtte bruge mange moseguld på det sidste item... Det var et kedeligt event efter min mening... :(:cry:-.- Hilsen Mette

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

I mit stille sind har jeg kåret dette event som det absolut ringeste-selv præmier som stiklinger er ikke værd at skrive hjem om. Uvisheden om hvor mange event planter som der skal bruges er dybt frustrerende, og denne gang er jeg stensikker på, at spillere som ikke bruger penge på spillet, har kunnet følge med.
    Jeg fatter ikke at sådant event bliver sluppet løs

-natkat-, Greenmama62 og metteb synes godt om dette.
  3. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Mente selvfølgelig at de spillere, som ikke bruger penge, har ikke kunnet følge med.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.