Tekstilmølle

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MMaoaMM, 25 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Jeg har problemer med min Tekstilmølle.
    Jeg har både egern og egernfoder i laden - men jeg kan ikke fylder foder i Tekstilmøllen, så den virker ikke og producere ingen tæpper.

Er der andre som kender dette problem?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har ingen meldinger om fejl på tekstilmøllen og har testet den uden at støde på problemer.
    Så umiddelbart vil mit råd være at prøve at slette cache og Flash cache (vejledning findes i Teknisk FAQ sektionen)

3. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Det hjælper ikke. Har prøve at slette begge dele.
    Den kommer op og siger at der er 0 foder i laden, selvom jeg har rigelig af både egern og egernfoder på lager.

Jeg ville prøve om det hjalp at slette den og sætte den ind igen, men her får jeg besked om at hvis jeg sletter den, så er den mistet for altid.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Så er det en gammel event produktionsstald fra Meteor eventet juli 2014 du har. De blev vekslet efter event hvis befandt sig i menuen.
    Jeg vil gætte på du ikke har flere energibar som var eventfoderet til denne stald. Derfor kan du ikke længere starte den.

5. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Hvad betyder det så?
    At jeg bare har mistet dem? Det virker bestemt ikke retfærdigt

MamasMood synes godt om dette.