Tegneserie biblioteket

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tantelante, 11 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tantelante

    tantelante Forum-lærling

    Jeg er efter en længere pause fra farmen vendt tilbage med ny god energi - ganske klar på at tage fat. Og sikke positivt skønt event jeg kommer hjem til. :) Dog er jeg vist faret lidt vild på dette smukke opdaterede "forum" og kan ikke finde noget om "Tegneserie biblioteket" - har det noget med dette event at gøre? og står der noget om det et sted? :oops:
     
  2. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,
    Velkommen tilbage. :)

    Du er lige blevet flyttet til en separat tråd, da Tegneseriebiblioteket ikke har noget med eventet at gøre.
    (ikke direkte i al fald).

    Tegneseriebiblioteket er en selvstændig funktion, der er kommet til i forbindelse med en omlægning af Stuehus og Markedshallen.
    Historien i den ene opgave der pt. ligger udspringer dog fra det første tegneserie event der blev lavet.

    Håber det bringer lidt lys over sagen.
     
  3. tantelante

    tantelante Forum-lærling

    Tak :) Lige et spørgsmål mere - betyder det at tegneseriebiblioteket bliver ved at være i spillet? (håber jeg, da det ser spændende ud)
     
  4. MOD-Snemand

    MOD-Snemand Guest

    godt du kan li´ det :)

    Det er en blivende funktion - og planen er at det bliver udvidet med flere opgaver hen af vejen.
     
    tantelante synes godt om dette.