Rettet Tegneserie bibliotek gevinst.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Skovslund23, 14 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg har lige gennemført opgave 3 (Ned med Borsty!) og en af gevinster i sidste opgave er en "mystisk kasse", er der nogle som ved hvor jeg kan finde denne kasse henne???

2. bønderne

bønderne Junior ekspert

Har lige gennemført samme opgave 2 gange uden at kunne finde gevinst, har søgt i kassen under pynt/forbrugsgenstande. Det virker som om jeg bliver "smidt af" mens jeg er i gang med at aflevere til 6. del af opgaven måske det er forklaringer her hos mig ? Ved jo ikke om noget tilsvarende er sket hos dig. Det underlige er at der begge gange står at jeg har fuldført opgaven og det ser også ud til at det indleverede ikke er kommet retur.
    v h bønderne

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Jeg har lige flyttet tråden hertil da jeg efter lidt test og undersøgen kan se at det er en kendt fejl som der arbejdes på at løse.

Vi vender tilbage når der er nyt......