tegneserie album ???

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af queen64, 22 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. queen64

queen64 Junior ekspert

Jeg har løst den tegneserie et eller andet som man kan komme til via nyhedssiden og som i desværre ikke har noge FAQ til endnu. Jeg skulle vælge imellem 3 kasser der var salt i den ene, den anden husker jeg ikke, men i den jeg valgte var der 4 x Sussi-et-eller-andet, ikke hverken den ene eller anden slags gødning.... Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg har vundet... har kigget i loggen og i dekorationsmenuen indtil flere gange...
    Syntes at jeg havde valgt kassen da jeg var færdig med opgaven, men da jeg senere var ved at høste noget på øen dukkede valgmulihederne op igen, og jeg trykkede atter på 4 x Sussi-et-eller-andet, men det er stadig ikke lykkes mig at finde gevinsten...

Andre der har nogen idé om hvad det er og ikke mindst hvor det er?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej queen64

Dit indlæg er flyttet hertil da det ikke hører hjemme i diskussionsområdet når du har problemer med spillet.
    Vær venligst opmærksom på at oprette dine tråde/spørgsmål det rigtige sted.

Hvad angår din oplevelse med kasserne så er det et kendt problem som er meldt videre - jeg vender tilbage når jeg ved mere....

3. queen64

queen64 Junior ekspert

Tak for svar og undskyld :oops: To gange samme fejl på to døgn er måske lige i overkanten.... måske skyldes det at jeg har fået fjernet min sidste visdomstand i dag.... Hvad skal det dog ikke ende med... Tsk..tsk...

meba091 og loba10 synes godt om denne.
  4. queen64

queen64 Junior ekspert

Kan så oplyse at kassen har været fremme igen i dag og at der i den jeg havde valgt var 4 x Susigødning ;)

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det lyder godt for det passer meget godt overens med den melding vi har fået om at problemet er løst :p

Fortsat god fornøjelse med Tegneserie afsnittende i Tegneserie biblioteket

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.