Tegneserie #8 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 24 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. meba091

meba091 Forum prof

Det er vel fordi der skal bruges gøge til at lave overskæg med. Der kan jo være spillere som ikke har nogen gøge og så kan de ikke færdiggøre eventet.:)

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Mon ikke BP har en listig plan i ærmet til os med de gøge siden ikke mindre end 4 stalde + produktionsstalde og opgraderinger kan vindes i eventet ;)

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. tjocker

tjocker Forum general

Behøver ikke flere drops, så I må gerne sende til andre naboer/venner som har brug for dem.
    Tak til Bp for et sjovt event og en tidsopgave som gjore at man lige skulle tænke lidt før man startede den opgave.
    Tror også at de 4 nye stalde+ produktionsstalde samt orange opgraderinger er til noget spændende i fremtiden som MOD-Ara skriver.

4. -Pia66-

-Pia66- Forumnoob

Jeg har frispillet ranken i eventet, men kan kun sætte items på 2x2 pladsen. Er det bare mig, eller har jeg misforstået at det er valgfri items man må benytte...??o_O

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Færdig med eventet.
    Tak for et underholdende, samt ikke så nemt igen event.
    Tidsopgaverne er gode, dem kan jeg godt lide.
    Præmierne ok også.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

-Pia66-
    Jeg har en Wilson i den første, så har jeg Store vagthunde i den næste, og i den sidste har jeg Julenissens hjælper.

7. meba091

meba091 Forum prof

Fint event. Jeg kan især godt lide tidsopgaven, som giver lidt udfordring og det at der skal produceres et produkt som vi ikke har i forvejen.

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det er valgfrit, men det forudsætter jo at du har tingene at sætte i ranken :)

9. pauseklovn

pauseklovn Forumnoob

Ha Ha ja lad os få nogle flere tidsopgaver, de giver rigtignok udfordring, og så kan man måske lære at læse ordentlig efter inden man trykker start. :p

ofeia og meba091 synes godt om denne.
  10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei Ofeia. Mener du en slik Wilson som man kan gi i gave? Jeg prøvde å sette på strandklubb som jeg hadde fått, men det gikk ikke. Er Wilson 1x1? Jeg har en "julenissens hjelpere", men denne er bare 1x1, så da er det kanskje ikke samme? Det er litt mangel på 1x2- merker, synes jeg .
    Hilsen Tuppehøne.

11. -Pia66-

-Pia66- Forumnoob

Jeg har været på rov i min pyntehave,og taget lidt af hver slags, men når jeg så kommer til ranken er der ikke noget... Og det er ikke fordi jeg mangler noget, for der er fyldt op til randen, både der og på øen...:p

Ups har fundet problemet.. Ranken vil åbenbart ikke have de items der er blevet opgraderet på et tidspunkt.. Så nu virker det.. Undskyld for forstyrelsen...:oops:

Sidst redigeret: 30 Marts 2015
    ofeia synes godt om dette.
  12. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg er ikke kommet gennem event endnu, men ved jeg ikke når at få skrevet i tråden inden den bliver lukket i morgen -.-... så det her må blive feedback på eventet som jeg har oplevet det.

Tidsopgave...>:( igen?:sleepy:... nej nej nej, jeg kan ikke lide dem. Kan ikke finde noget konstruktivt i dem på noget tidspunkt. Ja det er da fint for dem der ønsker den udfordring, men personligt ville jeg holde dem ude af de store events og holde dem inde i makedeshallen sammen med de andre opgaver.

Meget morsomt med de event stalde, men de har det med at give en smule forvirring, måske man skulle overveje designet på event stalde kontra de stalde der er gevinst i event.

Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at 4 timers afgrøden blev sat til 3 timer, det passer bare såh meget bedre ind i det hele...:music:
    Pænt gode præmier ;)

13. nillemc

nillemc Forum ekspert

Liiiidt træt af kombinationen visningsfejl og tidsevent, der resulterede i at min første mark med 8 timers afgrøder først blev høstet sammen med de næste, da 4 timer (-vand, så omkr 3) var gået - og jeg endte med at mangle 76 point for at nå de 65.000... (det så ud som om det virkede, men nåede åbenbart ikke igennem til serveren).

Ellers meget skægt med lidt blandede mekanismer - og positivt at man stadig kunne nå igennem med overskæg, selvom man ventede lidt med at starte de 24 timer for at opbygge lagre af event afgrøder.

Mangler lige de sidste 8 timers afgrøder og drops, men regner med at nå i mål - så prøver ikke at være alt for bitter over den med manglende 76 point.

Og så godt at man ved at bladre frem kunne se hvad der skulle med i de næste opgaver (ikke sikker på at det er nyt denne gang, men mener ikke at det "altid" har været sammen).

meba091 synes godt om dette.
  14. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Jeg har mange ledige 2x2 items - men jeg kan ikke få dem ind i ranken.

Hvad er galt?

Venlig hilsen
    MamasMood

15. kehlet

kehlet Forum hertug

Items med opgradering samt Strand Klub kan ikke bruges på ranken

16. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Tråden lukkes for feedback og der samles sammen og sendes videre.

Tak til de der har givet sig tid til at give feedback :)

Farmerama teamet​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.