Tegneserie #7 træhøst problem

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af lenedid, 16 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lenedid

lenedid Forum-lærling

Hejsa

Er der problemer med eventet? Jeg havde fyldt mine marker med træer og de var klar til høst, jeg aktiverede kragen og enhjørningen, spiste påske- og sød rosen marmelade, startede opgaven og høstede mine træer. Men der er slet ikke talt ned.

Med venlig hilsen
    lenedid Id: 3738375

2. loba10

loba10 Junior ekspert

Jeg sidder og bøvler med det samme som dig! Jeg har opdateret et par gange, men det står stadig som 0 indleveret. Jeg har også stalde, som er høstet, men stadig står med sutten, som var de klar til høst.

3. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Det kører tilsyneladende fint hos mig. Opg. 1 er løst.
    Greenmama62

4. -Bonderosen-

-Bonderosen- Forumnoob

Ja, jeg har samme problem som lenedid og loba10, og har konstateret, at problemet er, at hvis træerne er blevet høstet med autohøst, så tæller de ikke med :cry: - har lige høstet et par mammuttræer manuelt og så tælles der ned :oops:

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden.....

Jeres indlæg er flyttet hertil da tekniske problemer hører til i denne sektion hvor der fra MOD-teamets side er ekstra og oftere opmærksomhed ;)

Hvad angår problemet så er jeg i fuld gang med at forsøge at få oplysninger til jer....

Jeg vender tilbage så snart jeg har overblik....følg med i OA sektionen

6. -Bonderosen-

-Bonderosen- Forumnoob

Mange tak, trin 1 er booket :)

7. MOD-Ara

Hej

Det lyder godt - det kan være nødvendigt at opdatere for at kunne se det i event layeret.

Fortsat god fornøjelse med eventet

8. labopete06

labopete06 Forumnoob

Hej farmere

Så har vi modtaget nyt som vedrører de der har været berørt af problemet.

Berørte premium farmere (guld/diamant) vil i løbet af dagen få booket trin 1 i eventet.

Igen beklager vi

Farmerama teamet

Og hvad så med dem, som har købt automatiske høstmaskiner? Skal de snydes, bare fordi de IKKE VIL, eller HAR RÅD TIL at købe guld/Premium???? I så fald står JEG af Farmerama PROMPTE!!!!
    Med (u)venlig hilsen

9. MOD-Ara

Hej

Undskyld men vil du være sød at forklare mig hvad problemet er? (undskylder på forhånd hvis jeg er lidt tungnem her)

Denne tråd handler om at premium farmere der havde slået deres automatisk træhøst (en del af premium abonnementet) til omkring event start ikke fik deres EP fra automatisk høst af deres træer da der lå en fejl i eventet omkring denne premium funktion.......
    dette har intet med høsthjælperen at gøre.....:eek:

10. labopete01

labopete01 Forum-lærling

Så undskylder jeg mit lidt vrede udbrud. Men det jeg mente sådan mere præcist var, at dem der høstede med træfrugter med høstmaskinen til opg.1 heller ikke havde fået deres EP godskrevet på den opgave. Jeg kunne i hvert fald se temmelig stor forskel på mine forskellige farme som alle blev startet op ved event-start.

11. MOD-Ara

Hej

Der var ikke fejl andre steder på EP høst af træer - kun på premium automatisk træhøst funktionen.

Hvad der kan have været af forskel på dine farme skal jeg ikke kunne gætte på da der er mange ting der kan spille ind, buffs, kæledyr mm.

Jeg kan ikke tjekke dine farme og kan derfor kun anbefale dig at skrive til support via supportformularen og få dem til at tjekke dine farme hvis du er overbevist om der er noget galt, så de kan tjekke det for dig.

12. labopete01

labopete01 Forum-lærling

Det er jeg udmærket klar over, du ikke kan, så det må jeg lige overveje, om jeg gider. Det eneste jeg umiddelbart kan fortælle er, at jeg har nogenlunde samme træer på dem alle, og på den her og labopete06 fik jeg "kun" ca. 10000 EP godskrevet, mens jeg på de øvrige fik ca. 20000. Men tak alligevel. Jeg havde bare læst det som om, at faktisk ALLE havde haft problemet lige da eventet startede, og siger da pænt undskyld for ulejligheden ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.