Tegneserie #7-Fugleperspektiv spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 14 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg syntes eventet var nogenlunde underholdende. For det første var der en hel dags udsættelse, så derefter en bug for premium bønder når de skulle høste... det var lidt trægt denne gang med så mange fejl, dog ikke noget jeg kunne berøres af.
    Og så var FAQ lavet på en lidt uheldig måde. Ved ikke om det kan have noget med oversættelse at gøre, men det var ikke helt klart af teksten, hvad de 2 tidsopgaver egentlig helt krævede....
    Det var lidt til min irritation at 2 af opgaverne var på tid, for det bryder jeg mig ikke om. Jeg er glad for at øen osse var lidt mere med denne gang igen, mere af det tak :D
    Jeg kunne godt lide at alle elementer, avlsdyr, stalde, træer osv var i spil. Men ikke på tid, det har vi haft før, og der kom jeg med samme udmelding, der er vi jo så forskellige :)
    Så vil give den 6 ud af 10...

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden.....

Sidste frist for at komme med feedback på eventet er idag kl. 18
    derefter lukkes tråden og jeres feedback samles og sendes til udviklerne.​

3. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Så skal jeg være hurtig.

Jeg synets at var en sjov event, ikke en man bare lige kunne gennemføre ved hjælp af indkøb på market.

Der er dog en ting som jeg gerne så tilføjet til denne type event næste gang (hvis der kommer en næste gang), vi er jo nogle som køber høsthjælp men den kan godt være lidt svær at bruge når, det kun er en type (mark, dyr stalde eller træer) man ønsker at høste ifh. EP på tid event, jeg ved ikke helt hvordan det skulle løses men det kunne være dejligt.

Og jeg kunne også godt tænke mig at man kunne se alle de tegneserie events man har gennemført et eller andet sted, ligesom "udførte Quest" i markedshal.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.