Tegneserie #7-Fugleperspektiv spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 14 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. zikkah

zikkah Afhængig

:)
    Hej igen. Tak for svar. Nej har kun låst op for aber. Rigtig god weekend og tak for svar. Hilsen zikkah

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeres første feedback på eventet og dets forsinkelse mm. er sendt idag

fortsæt endelig jeres feedback på eventet da vi sender igen.......

3. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Nogen der ved om produktions stalde tæller med når man skal samle de 60.000 ep med dyr.
    hilsen lissyjensen

4. tjocker

tjocker Forum general

hej lissyjensen.
    Mener kun ep tæller med ved alm stalde med dyr samt hvis der er farveopdatering, feks rød fårestald, pink kaninstald osv.
    Mener ikke at produktionsstalde tæller med i denne opgave 3 i vores event.
    Dette er sådan jeg har forstået det.
    Mvh tjocker.

5. queen64

queen64 Junior ekspert

Det gør de ikke!
    Jeg har plastret meget til med produktionsstalde og høstede en manuelt for at tjekke... Bittert det ændrede ikke på de manglende EP i opgaven. ØV!
    Ikke sikkert jeg når den opgave.
    Lidt svært at gennemskue... de hedder jo produktions-stalde, men producerer jo ikke dyr. I FAQ står der EP fra stalde og at dyrene bliver i laden... Så burde måske have regnet den ud, men det gjorde jeg så ikke.. hmmm :cry:

Vh. queen64

meba091 synes godt om dette.
  6. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Tak for svar, tænkte nok de ikke talte med
    hilsen lissy

7. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg havde også en hel mark med produktionsstalde som gav 0 (nul) EP - surt- . nåede dog level 3 alligevel
    I øvrigt er jeg næsten sikker på at mine produktionstræer gav EP. er dog ikke helt sikker da jeg havde rigeligt til at udføre level 1. Er der nogen farmere der har tjekket det? Vi får sikkert lignende opgaver fremover, håber så at faq bliver skåret ud i pap så selv tungt opfattende fatter det :sleepy:;)

Greenmama62 og Fr-jensen synes godt om denne.
  8. tjocker

tjocker Forum general

Jeg kæmper med trin 3 (ep modværdi med dyr), er dog usikker på om jeg når de 60000 ep i sidste ende da jeg ikke har så mange farveopdateringer på lager men ellers må jeg tag til takke med de gevinster Bp udbetaler for dette trin.

9. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Produktionstræer gav EP til opgave 1.

10. queen64

queen64 Junior ekspert

Ja, enig
    Vh. en anden tungt opfattende Farmeramafan ;)

Greenmama62 synes godt om dette.
  11. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg synes det er dybt utilfredsstillende, at det ikke er gjort klart i FAQ, hvad det egentlig er, der kræves i opgave 1 og 3 i dette event - og at der ikke bliver svaret entydigt fra MOD's side på de mange spørgsmål, der er stillet om, hvad der egentlig tæller med.
    Først hele uklarheden om "modværdi", som så viste sig i stedet at være EP-værdi - men der fik vi da heldigvis opklaret inden start på eventet.
    Men der har også været stor tvivl om, hvilke træer, der egentlig talte med (talte produktionstræer og megatræer fx med?), og det fik vi ingen svar på, men måtte prøve os frem.
    Dernæst kom tvivlen så igen i forhold til opgave 3 - tæller produktionsstalde med?
    Da det havde vist sig at produktionstræer talte med i opgave 1 (som træfrugter), så ville den logiske tanke da være, at produktionsstalde også ville tælle med i opgave 3 (som dyr) --- men nej, det gør de så åbenbart ikke --- og igen kunne vi ikke få noget svar på spørgsmålet herinde, men måtte bare prøve os frem.
    Dét synes jeg er meget utilfredsstillende! (og jeg synes kravene er ulogiske)
    Min bøn er: Når i (BP) stiller os opgaver, vil i så ikke nok gøre det klart, hvad det er i beder os om?
    - og når vi er i tvivl, og stiller spørgsmål herinde, vil I (MOD's) så ikke godt svare?
    (Hvis I ikke kender svaret, kunne I jo skrive dét)
    PS - jeg synes nu hverken kehlet eller queen (eller andre for den sags skyld) er specielt tungt-opfattende ;)

LeneMor og Greenmama62 synes godt om denne.
  12. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Ved nogen om kæmpe staldene tæller Ep ved trin 3?
    mvh jensen3661 id 1448420

13. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg fik point på min kæmpe grisebasse ;)

14. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

Opgave 3 tæller høstet EP fra dyre stalde med eller uden farvede opgraderinger - Ikke produktionsstalde.
    Kæmpe-staldene tæller også med.

Sidst redigeret: 17 Januar 2015
  15. queen64

queen64 Junior ekspert

Jeg har lige været omkring FAQ igen - igen... jeg synes ikke at det fremgår at man kan nøjes med at aflevere delvist til opgave 3.
    Jeg forstår det sådan at det er alt eller intet...

Korriger mig hvis jeg tager fejl.

Vh. queen64

16. tjocker

tjocker Forum general

queen64. Hvis du går ind i tegneserie eventet og trykker på opgave 3, så kan man se hvad man mangler at aflevere af dyr(hvis opgaven er begyndt). Nedeunder står der hvad du modtager som delvis præmie hvis tiden løber ud. Så mit bud er da - at man godt kan aflevere delvist og så bare modtag en mindre andel Susie Turbogødning, GÆC, Kamæleon stald gul opgradering og måske ikke en bjørnestald.

17. Bondemutter

Bondemutter Forum-lærling

Jamen, det vil jeg så gøre - for det er ikke alt eller intet ;)

Det bliver delt op på denne måde:

For hver 2.400 EP = 1 Susi Turbogødning
    For hver 12.000 EP = 1 Kamæleonstald gul
    For hver 15.000 EP = 1 GÆC

Og så er der en vis forvirring omkring produktionsstaldene :oops: Efter det jeg har kunnet læse mig frem til, så skulle de såkaldte gamle produktionsstalde tælle med, nemlig bæversavværket, jordnøddeproduktionssted og papegøjefjer-samlestation.

18. tjocker

tjocker Forum general

Hvis det er rigtig hvad MOD-Shaman skriver i sit indlæg så burde de gamle produktionsstalde da ikke tælle med i opgave 3, ellers bliver man da først forvirret hvis nogen virker og andre ikke.. Jeg forstår det på MOD-Shaman´s besked at det kun er stalde med dyr som virker til opgave 3 i vores event.

19. queen64

queen64 Junior ekspert

Tusind tak til Tjocker og Bondemutter :)

Det var trods alt en dejlig oplysning, var lige ved at opgive. Har kun lidt over 26.000 EP og 17 timer igen.

En ting er at man kvajer sig ved at sætte produktionsstalde op, en anden er ,at man godt nok skal holde tungen lige i munden når det drejer sig om at få sat stalde op som man kan nå at høste, inden man skal sætte nogen andre op til natten, som man så kan nå at høste inden tidsopgaven udløber o_O
    Satte lige gang i 3 megastalde og gav powerfoder...staldende tog 17.16 timer og opgaven udløber om 17.05 :cry:

Bestiller ikke ret meget mere end at kvaje mig under dette event :oops:

Held og lykke til alle i andre ;)

meba091 synes godt om dette.
  20. tjocker

tjocker Forum general

Så kom jeg igennem opgave 3 i vores event, puha det var mange ep - men fik klaret den på ca. 8 timer.
    Tilbage til små marker og afgrøder så resten af eventet kan blive færdigt.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.