Tegneserie#6 "Aftalen" spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 5 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. paemia

    paemia Forum-lærling

    dejligt at eventet bliver forlænget med et døgn men det kan bare ikke ses i kalendern endnu er det en fejl at det ikke er blevet rettet endnu ?
     
  2. zikkah

    zikkah Padavan

    Tillykke til jer. Knokler stadig på gården :) Hilsen zikkah
     
  3. zikkah

    zikkah Padavan

    paemia det er rettet i kalenderen hvis du kikker længere ned på siden ;)
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Forum kalenderen er nu rettet til ift. at eventet er forlænget som oplyst i OA om eventet.

    Vær opmærksom på at kalenderen "kun" er et supplement" og i travle perioder kan der mangle opdateringer - men i OA kan de aktuelle start/slut tider altid ses.
     
  5. hugoline29

    hugoline29 Forumnoob

    hvordan finder jeg det værksted til af lave vindmøllearme i
     
  6. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Den finde du i byen, under værkstederne, det er den som ligner en mulvap, men er hvis vaskebjørne ;)
     
  7. frufuttejensen

    frufuttejensen Forum-lærling

    så blev jeg færdig med dette dejlige event og en dejlig historie om venskab fik jeg også, tak til bp for de dejlige og spændene præmier, glæder mig til næste tegneserie event..
     
  8. meba091

    meba091 Forum prof

    Jeg vil også gerne sige stor tak for et skønt event med udfordringer og gode præmier. På trods af alle mine kæmpe brølere er det lykkes mig at komme igennem, men det er vist mere held end forstand:oops:

    Først startede jeg tidsopgaven med det samme - helt og aldeles uden at tænke mig om, hvilket så kostede mig resten af mit i forvejen sparsomme sg og susi og kom igennem på et hængende hår. Og så havde jeg ligesom lagt stilen for dette event......glemte 2 gange at spise GÆC inden jeg høstede mine minimarker og hele 3 gange lykkedes det mig at glemme at så vildmarken, som så bare stod tom hen til næste høst:sleepy:

    Men på trods af alle mine bommerter har det været et dejligt event:). Håber jeg har opbrugt kvajekvoten for i år:p
     
    ChipogChap og deepchord synes godt om denne.
  9. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,
    hvis du med vindmøllearme mener de Møllevinger der skal produceres og afleveres til eventet, så skal du bruge byggeplanerne der er gevinst i opgave 2, og derefter bygge Event-Sejlmageriet i Værkstedet i byen. (vælg muldvarpen i menuen)

    Herefter kan du sætte det på jorden, og sætte det igang med muldvarpefoder.

    Hvis du mener Partyvinger, så er de produktet fra Sejlmageriet, som er gevinst i den sidste opgave i Eventet. Denne stald kan ikke bygges i værkstedet, kun fås som gevinst ved at gennemføre eventet.

    Produktionsstaldene (både Event-Sejlmageri og Sejlmageri) finder du i dit inventar under stalde.
     
  10. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Så blev jeg også færdig med dette event (da jeg endelig kunne logge ind igen).
    Jeg vil også gerne sende en stor buket roser (dem har jeg nemlig mange af) til BP og dem, der har været ansvarlige for dette event.
    Det har været alle tiders (på trods af lidt problemer undervejs) - dejligt med nye udfordringer på en lidt anderledes måde - og selvfølgelig ikke mindst dejligt med de flotte præmier - tak for det!
     
    -natkat- synes godt om dette.
  11. MamasMood

    MamasMood Kommende forfatter

    Da jeg ikke kunne logge på i går, når jeg ikke at fuldføre eventet og mine dyrt anvendte supeergødning er gået til spilde.

    Mamas Mood
    :mad:
     
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Dit indlæg er lige fløjet her til spørge/feedbacktråden.

    Desværre har der været forskellige problemer med dette event som også beskrevet i flere OA´er....eventet er blevet forlænget til i morgen kl. 18 (annonceret mandag) ud over det har produceren sendt et nyhedsbrev ud i dag ifm. event problemerne....

    Der er arbejdet hårdt fra alle sider ifm. problemerne i forsøget på at hjælpe alle men som Varun skriver så er der desværre nogle spillere der ikke kan gennemføre....
     
  13. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Hej
    Har du set at eventet er forlænget til torsdag kl 18.... Håber det kan hjælpe dig
     
  14. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Vil gerne sige tak til BP for en sjov event med nye udfordringer:p

    Og super skønne præmier..8)
     
  15. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg vil også sige tak for et fedt event :)
     
  16. tika

    tika Forum prof

    jeg vil gerne sige tak for et godt event også
     
  17. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Tak for et godt event med nogle dejlige præmier.

    Det har været sjovt med en anderledes start på eventet, hvor man ikke bare kunne kaste sig ud i det, men skulle lægge lidt strategi først.
     
    Fr-jensen synes godt om dette.
  18. dahl62

    dahl62 Kommende forfatter

    tak til et par søde naboer og andre spillere for hjælpen med at blive færdig med eventet. Det var hårdt slid men det var det værd :)
    og tak for en fed bonuscode, det var dejligt at få fyldt hylden op igen med buff :)
     
    loba10 og tjocker synes godt om denne.
  19. zikkah

    zikkah Padavan

    Stor tak til mine naboer så jeg endelig kunne få gennemført event. :)
     
    loba10 og tjocker synes godt om denne.
  20. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Herligt med et event som faktisk alle kunne deltage i...

    Jeg kunne specielt godt lide den første del, hvor vi skulle gøre det på tid. Det var en virkelig god og sjov udfordring :)...
    Må desværre indrømme jeg ikke lige kan huske så meget af eventet, da jeg slog baghovedet liiidt for hårdt :oops:.....
    Men det var et sjovt event xD