Tegneserie#6 "Aftalen" spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 5 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej dahl62, giver dig ret i at der ikke kommer mange drops(lyskæder) pr høst men man kan altså godt komme igennem eventet.
    Selvfølgelig kræver det gæc, små marker, forskellige buff osv - samt at man høster når afgrøder er klar. Hvis du satte langtidsafgrøder over før eventstart og høstede dem da eventet begyndte får du et pænt antal drops som start.
    Jeg er ved opgave 5 nu her søndag eftermiddag og mangler ca. 288 drops.
     
  2. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg har vundet et maskeværksted det er da et blivende værksted ikke? Kan jeg nu stille det på marken og vil det nu lave vaskebjørnemasker?:)
     
  3. tjocker

    tjocker Forum general

    zikkah, jo det kan du. Den stald man vandt i opgave 1(Maskeværksted- Produktionsstald) er en blivende stald og har du først fået den så beholder du den. Bare husk at det kræver foder + vaskebjørne at lave disse masker.
     
  4. dahl62

    dahl62 Kommende forfatter

    jeg knokler løs med div buff og høster på livet løs men er ikke færdig m opgave 3 endnu fordi jeg næsten ikke får lyskæder -.-
     
  5. tjocker

    tjocker Forum general

    dahl62, har du de pokaler i træet på et højt procenttal? og hvad buff bruger du. Hvad høstede du af langtidsafgrøder ved eventstart?
    Håber da du stadig når det og vil modtage mange drops her de sidste dage, tro på det.
    Hvor langt er du med eventafgrøderne samt møllevinger?
     
  6. dahl62

    dahl62 Kommende forfatter

    nu har jeg betalt lidt MG og er igang m næste opgave, har rimelig mange afgrøder
     
  7. tjocker

    tjocker Forum general

    ok dahl62, krydser fingre for dig i dette event.
     
  8. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Roser som natafgrøde på små marker giver god opdampning. Så kan du lave de sidste eventafgrøder om dagen hvis det ellers passer med RL. Held og lykke
     
  9. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej tjocker. Tusinde tak for hjælpen. Kan se der er kommet indlæg om tidspres. Må tilslutte mig har stadig ikke kunnet gennemføre opgave 3 da jeg også mangler lys kæder. :cry: knokler Fortsat i markerne så og høster alt hvad jeg kan men synes denne gang at det er svært at få lys kæder nok. Der damper godt nok ikke mange op i dette event. Fortsat god søndag Hilsen zikkah
     
  10. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    jeg mangler pt efter sidste høst søndag aften 17 lyskæder for at være færdig med eventet, og de kommer uden tvivl ved morgenhøsten, så jeg takker for et godt event i denne omgang, med som tidligere nævnt en ny ting at man skal være mere opmærksom på hvornår man starter opgaver ( selv om det viste sig faktisk at blive en fordel til dem som ikke fik opgaven på tid helt løst pga problemer ).

    nu mangler jeg bare at have event-produkterne færdige, og det regner jeg med det bliver imorgen.
     
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    dahl62
    Jeg vil foreslå dig at så roser om natten, de giver godt med drops.
     
  12. zikkah

    zikkah Padavan

    Takker for hjælpen. Fortsat held og lykke med event.
     
  13. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Store plusser for at skabe en event som udfordrede lidt mere på det strategiske plan. Samt gav nogle af de bedste belønninger i et godt stykke tid.

    Forhåbentlig vil der blive fortsat med at introducere produktionsstalde til andre special dyr.
     
  14. kirstenwa

    kirstenwa Forumnoob

    hej
    jeg har ikke gennem ført tegneserie 1 2 3 4 5 kan jeg så godt lave 6eren???
     
  15. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hvis du kan afleverer de produkter som der bedes om, så kan du ;)
     
  16. sisselv

    sisselv Forumnoob

    Jeg vil bygge en seilmaker, men finner ikke ut hvordan jeg skaffer byggeplan.
    Noen som kan tipse meg?
     
  17. meba091

    meba091 Forum prof

    Du modtager 3 byggeplaner ved at gennemføre opgave 2 i eventet.
     
  18. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    CHej

    Du er lige fløjet her til event spørgetråden, hvor du kan finde masser af tips - desuden vil jeg anbefale at FAQ for eventet læses ;)
     
  19. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jubii, jeg er færdig 8)
     
    -natkat- og loba10 synes godt om denne.
  20. tjocker

    tjocker Forum general

    :Dså blev jeg også færdig med dette event.
     
    natkat- synes godt om dette.