Tegneserie#6 "Aftalen" spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 5 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Troede jo ikke jeg kunne klare de 60000, men det kunne jeg :) johnhan skrev

Fantastisk :) Jeg mangler stadig over 20000 ... Øv ville gerne have haft den der stald / værksted :oops:

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Prøv at læse længere tilbage i tråden, det er kun i opgave 1 du får reduceret din præmie. ;)
    Held og lykke fortsat i eventet.

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

TAK ...jeg kan jo "købe" den .. måske man skal læse alt i tråden, før jeg "brokker mig"
    Held og lykke til dig også ... og til alle andre,der måtte læse dette ;)

4. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Øh, jeg er heller ikke sikker på dette event. Jeg har nu løst opgave 2 og fået to byggeplader, men hvor finder jeg dem i mit inventar? Og sætter jeg dem op på marken?

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Opgave 2 giver 3 byggeplaner i gevinst. Dem bruger du i værkstedet i byen til at bygge event sejlmagerierne med....de producerer møllevinger som du skal bruge videre i opgaveløsningen

Håber det hjælper dig videre :)

6. smiley006

Super, tak for hurtigt svar. Du har jeg fået dem bygget :)

7. tjocker

tjocker Forum general

:Ddet lyder godt smiley006, held og lykke med at lave møllevinger.. samt resten af dette event.

8. smiley006

Tak tjocker og også held og lykke med resten af eventet til dig :)

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Underligt.... jeg manglede lidt over 1800 for at gennemføre opgave 1. Lukker spillet ned.
    Åbner spillet igen efter nogle timer, og vupti så har jeg pludselig gennemført opgave 1 får jeg at vide, da jeg er logget ind igen.
    Det er da underligt :sleepy:

10. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der har igen igen været problemer, denne gang med dette event, ved ikke om det betyder alle der ikke får gennemført level 1 alligevel får fuld gevinst men tror det. Min mor fik ca. 20000 EP og fik delvis gevinst i går, i dag fik hun så pludselig den fulde gevinst selvom der ikke har været problemer her.

Det er jo fint for mange, men hvad med dem der brugt ekstra supergødning/buffs for at gennemføre eventet, får de noget ekstra??

11. ofeia

ofeia Forum halvgud

johnhan, Det kan måske være forklaringen på det. Tak.

12. momsep

momsep Forumnoob

Kan nogen fortælle mig hvor jeg finder mit sejlmageri? Jeg har kinnet under dyr og pyntegenstande men kan ikke finde det :-(

13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Mine lå under dyr. Har du lavet dem i værkstedet?

14. ofeia

ofeia Forum halvgud

Mine ude på marken hedder Event-sejlmageri, måske det er en hjælp til dig.

15. momsep

momsep Forumnoob

Nej jeg kan ikke finde dem har ledt over alt :-(

16. momsep

momsep Forumnoob

Har fundet hvor jeg kan lave dem men mangler byggeplaner, hvor får jeg dem fra?

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Dem får du i opgave 2

18. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

ellers prøv at læse FAQ igennem - det løser meget.

men kort fortalt, man får 3 byggeplaner og kan lave 3 event-stalde efterfølgende.

19. momsep

momsep Forumnoob

Hvor er i søde, takker så meget for svarene :inlove:

ofeia synes godt om dette.
  20. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

synes godt nok BP er nærige med lyskæder, det er ikke mange jeg får:( med den fart når jeg ikke eventet :(