Taget på fisketur spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er ikke let at tonen når man er skuffet, det må selv MOD-Are kunne forstå.
    Jeg har skam holdt tonen, i forhold til hvad jeg egentlig godt kunne tænke mig at fortælle om dette event.
    Jeg er virkelig skuffet. Det er jeg ikke den eneste der er kan jeg læse.

PS der manglede også drops i forhold til hvor mange fisk der skulle bruges i eventet.

PSS vi ved jo godt at det ikke er jer MOD-Ara der er skyld i det, håber jeg da.
    Lad os nu få lov til at læsse af, det er jo det denne tråd er til for. De der irettesættelser mener jeg ikke hører til her, vis det er meningen de vil have ærlig feedback, må de altså også finde sig i nogle grovheder, ligesom vi lige har gjort det med dette event.
    Den må kunne gå begge veje.

;)

paulaj og Letmatrosen synes godt om denne.
  2. bønderne

bønderne Junior ekspert

Er ikke sur; men skuffet ! Her blev lagt strategi så orm/fjer passede i antal, der blev turbo-farmet og man havde en rimelig træfsikkerhed under fiskeriet......og her sidder jeg med en delvis tom og dermed ubrugelig ranke lige som en hel del andre,kan jeg se. Fik ep, dalere, stalde mm, alt sammen noget der ville have spredt mere glæde hvis de 3 items var kommet i hus. Til sidst spenderede jeg mine surt optjente MG , ramte plet og fik i sidste sekund ....... nok en omgang stalde !.....alt i alt en skuffende, ulogisk og noget fesen event. Der er heldigvis et enkelt fortilfælde hvor de manglende items figurerede som gevinst i en senere event og det blev desuden muligt at placere andre items fra lageret på ranke, så det håber jeg man vil skele til når der evalueres i BP.
    v h bønderne

LeneMor, aktiv60 og Letmatrosen synes godt om dette.
  3. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Første gang i flere år at jeg ikke har gennemført et event og så var det endda kun middel svært :( Fik godt nok flere gode ting som stalde, ep, ø ep, daler og 4 gyldne bananer, som jeg er super glad for :D men jeg ville ønske at items til ranken kun kunne vindes en gang, nu står jeg med 7 dam monster og ingen af de andre........:cry: Synes i det hele taget at dette event havde været et super event , hvis ikke ranken havde været med.

-natkat- synes godt om dette.
  4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det er vel det event jeg har brugt mest tid på, slette marker og sætte stalde op igen og igen, fik stadig ikke det sidste item til ranken. Men når det handler om held så er der jo ikke meget at gøre, jeg er ikke glad :(

5. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg tror jeg er en af de der har ramt flest guldo/rreder, men det sidste item er naermest uopnaaeligt. Det er saa sjaeldent at jeg tror det vil vaere tilsvarende uopnaaeligt ved bytte-events i fremtiden(der er ikke mange i omlo/b). Havde hellere set en fiske-event med baby-fisk og avl, det havde man da haft en chance i.

6. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg synes tanken bag dette event har været fin. Jeg synes, det var befriende, at der ikke var nogle nye afgrøder, der skulle dyrkes, men at de eksisterende afgrøder, stalde og træer kunne bruges. Jeg synes også, at idéen med at fiske efter præmierne er god, men det er også de eneste positive ting, jeg kan sige om dette event.
    Jeg synes, som mange andre, at der er dampet al for lidt gummiorm/flue-fjer op. Hvis det er korrekt, at der ikke var forskel på præmierne, om man valgt normal eller premium, så føler jeg mig virkelig taget ved næsen, da jeg kun valgte at satse på premium, for at få så gode præmier som muligt. Jeg fik ranken, men ingen af de tre items, så jeg står også med en ubrugelig ranke, ligesom alle de andre ranker, der bare er til irritation og giver ekstra klik med musen.
    Jeg kan godt lide idéen om, at ranken først kan vindes, når alle items er i hus, så det ville være fint, hvis det blev ændret fra BPs side fremover. Det ville også være fint, hvis BP tog kritikken til sig og ændrede ranken til, at den kunne bruge til andre items, som en anden bruger har foreslået. Det ville være en fin kompensation for alle os, der ikke fik de tre items.
    Som mange andre har nævnt, så var der ingen logik i, hvad for en fisk, jeg fangede, da pletskud ikke resulterede i den bedste fisk.
    Jeg vil gerne have et event som dette en anden gang, men så skal der rettes en del ting inden:
    - flere opdampninger
    - ranken kan først vindes, når alle items er erhvervet
    - de samme items til ranken skal kun kunne vindes én gang
    - pletskud ved fiskning, skal give den bedste fisk
    - forskel på præmierne alt efter, om vi vælger normal eller premium

-natkat-, Hanne1964 og bønderne synes godt om dette.
  7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Jeg har samlet et par citater herunder og skrevet kommentarer dertil for at rydde et par misforståelser af vejen som kunne være undgået ved at læse hvad der står i FAQ ;)

Dette passer med hvad FAQ beskriver nemlig at chancen for bedre fangst kan øges alt efter hvor der rammes - IKKE at den bedste fangst garanteres eller ikke er mulig ved ikke at ramme de 2 ringe præcist.

Disse tråde er til spørgsmål og feedback ifm. eventet - ja
    Men om man er skuffet, irriteret eller ovenud superglad så skal forum reglerne overholdes - så nej grovheder tolereres ikke ifølge forumreglerne!

Dette er IKKE korrekt, som beskrevet i FAQ så gav premium fluerne øgede chancer for fangst af de bedste fisk eller sagt på en anden måde mindre chance for de dårligste fisk.

Tråden lukkes og jeg vil samle jeres feedback og sende det til Hamburg.
    Tak for alle jer der har bidraget med feedback til dette event - dejligt at se og at kunne sende så meget fra de dansk/norske spillere. Fortsæt endelig med det fremover. Vil dog gerne tilføje at tonen skal være god og forumreglerne skal overholdes ligegyldigt om man skriver positiv eller negativ feedback. Al konstruktiv feedback - positiv og negativt er nyttigt.
    Fortsat god søndag :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.