Taget på fisketur spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har høstet hele dagen, og har kun 2 gummiorm, men over 400 fluefjer
    det virker som om det er stoppet helt med op dampning af gummiorm
    hvor er det bare frustrerende.

2. Kroken

Kroken Forum veteran

Hvordan kan jeg få fatt i kroker osv?

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg vil anbefale dig at læse FAQ for eventet som indeholder alle de oplysninger du skal bruge.

Kroken synes godt om dette.
  4. tika

tika Forum prof

jeg har også fået alle 3 items og siger tak for et godt event med mange gode ting træer og stald hat ikke sat dem over endnu for vil vente til eventet er forbi :)

5. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

ja man kan jo kun sige tak for en god spil når man har fået alle tre til ranken, men hvad går de efter jeg har fået de fine fisk flere gange og får ikke noget der er meget værd, nej den her event er ikke meget værd hilsen Aaselarsen

6. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

I dag prøvde jeg å fiske så dårlig jeg kan. Manglet bare et poeng for å få en premie. Til min store forskrekkelse ble visst kastet kjempegodt. Er det i det hele tatt noe mulighet til å beregne dette her?

7. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Der er ingen logik eller struktur på dette event. Havde I dog bare prøve spillet det selv, på forskellige niveauer, kunne flere nok være mere tilfredse-selv med lidt.

Hanne1964 synes godt om dette.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil godt lige have en til at uddybe denne her for mig hvad det her egentlig betyder

Bonus: 2 Håndværkskasser (indeholdende hver 1 vilkårlig håndværks-ingrediens)
    Hviletid: 48 timer

Hvad er det egentlig man kan få?

Jeg har fået alle items til ranken, men synes ikke jeg kan se i min log hvad det er jeg har fået.

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

NEJ NEJ NEJ jeg er ved at gå til af grin.
    Jeg har fundet kasserne og jeg har indløst dem, de gav
    1 blomstertråd
    1 alrune

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg lige kigget på skiltet med "fiske venner"
    Det undrer mig ret meget at man skal have 5 fisk for at få en belønning i den nederste, når det er den der giver de dårligste belønninger.

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Latterligt må man sige.

Mangler stadig 2 items til ranken, det ser ikke for godt ud. Men når den gode fisk giver turbo gødning/susi supergødning så må man jo juble, eller noget...

12. nillemc

nillemc Forum ekspert

Det ser også sløvt ud med drops her - så tvivler lidt på at jeg får "heldet" med mig til at nå den sidste giver til ranken...

13. tjocker

tjocker Forum general

:cry: har indtil nu brugt 300 kr(den store pakke) på at få disse items til ranken(har 2 nu) men selvom jeg rammer nr 1 fisk - gylden ørred så fik jeg desværre ikke det sidste item. Fik derimod masser af mystisk fragt, mystisk stalde, stiklinger, ø ep, ep, daler og værktøjskasser xxl. Havde gerne byttet disse ting væk for at få det sidste item til ranken i skyen... >:(føler mig til grin. Tænk at ramme gylden ørred så mange gange uden at få det sidste item i hus... øv øv øv :cry:... Tak for ... ja må heller hold min mund da jeg gerne skulle forsætte i farmerama i fremtiden. Dette event bygger kun på held - intet andet og denne slags finder jeg meget forkert og næste gang der kommer sådan et så vil jeg nok droppe at deltage... Tak for endnu en ubruglig ranke i skyen... jeg er bare så skuffet men BP fik da 300 kr... håber I kan bruge dem..

ofeia og johnhan synes godt om denne.
  14. plerik

plerik Exceptional talent

jeg kan kun give dig ret . jeg har mulighed for at høste døgnet rundt . og har skiftevis kørt med marker og stalde og jeg kan også se frem til en mere abrulig ranke . det eneste item jeg har fået er fiske for sjov . så øv . de bliver nød til at forlænge det her event med 14 dage- måske 3 uger . eller gøre ranken brugelig med andre items ? .

ofeia og -natkat- synes godt om denne.
  15. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Med et ekstremt held i held spil der er sat op her, tænker man lidt....
    Hvorfor høre det her ikke til Renzo? ville være mere passende, når der nu ikke er en amøbes mulighed for at få system eller andet i det her :wuerg:... event, kalder i det vist :eek:... skulle nok have heddet noget helt andet, men det er vel hvad mening man er af.
    :music:

fighter1800, Hanne1964, plerik og 2 andre syntes godt om.
  16. KarinaN.

KarinaN. Forum stormester

Er heller ikke helt tilfreds. Har heller ikke alle items endnu, så det ender desværre nok med en tom ranke. Synes ellers det har været en sjovt event og anderledes, men ville hellere have haft det sådan, at når man havde fået/vundet alle items der hører med til ranken, så fik man automatisk ranken og ikke før. Så ender man ikke med en ubrugelige ranke, som man skal bruge museklik på at komme forbi.

-natkat-, tjocker, Hanne1964 og 1 anden person synes godt om dette.
  17. sys1234

sys1234 Forum-lærling

må jo nok hyle sammen med alle de utilfredse fritidsfisker , jeg har også høstet som en gal men har ikke fået drop efter fortjeneste, det har svinget lige så meget som gevinsterne ved fiskeriet, og som andre skriver ,burde ranken først være muligt når man havde item i hus til den, som det er nu har man været skuffet over selv de flotteste gevinster fordi man igen igen ikke fik de manglende item til ranken, første gang jeg har været i så dårlig humør over et event,, skulle jo ha været en glæde at deltage , men det har det bestemt ikke været.

bønderne, -natkat-, tjocker og 1 anden person synes godt om dette.
  18. hexadk

hexadk Forum-lærling

Helt ærligt forstår jeg ikke en pluk af dette event, hvorfor får man det samme uanset om man fisker med den billige eller den dyre, hvorfor får man en af tingende til ranken flere gange, medens den sidste trods adskillige forsøg udebliver, syntes det var så spændende med det nye fiske event, sjovt med nyt, men helt ærlig syntes jeg det har været en sand katastrofe uden rimeligheder.

sys1234, -natkat-, tjocker og 1 anden person synes godt om dette.
  19. frøkennielsen

frøkennielsen Aktiv forfatter

På min farm har jeg ikke fået en eneste af de 3 items der hører til ranken, så har da været lidt uheldig, selvom jeg har fået den gyldne ørred, mange gange. Men har fået en masse andre gode ting, som jeg er glad, masser af point og mystiske stalde og træer, som jeg glæder mig til, at se hvad indeholder. Det kunne jo det er lige det træ eller stald jeg står og mangler. Sjovt event, men meget svært, at skaffe alle items.

20. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei hexadk. Ja, det er du ikke alene om ;). Hvis du sjekker ut denne tråden på forumet: "Taget på fisketur spørge/ feedbacktråd" , vil du se at mange andre også er misforønyd, og at det ikke vil være tvil om hva de dansk/norske spillerne mener. Nei, vi får håpe de klarer å komme med noe bedre enn dette.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.