Taget på fisketur spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Tak for svar ; men ærlig talt hvem vil bytte sine items væk og så selv have en tom ranke ? Alle får jo en ranke og et samlemærke i de første par forsøg. Det har jeg lige læst (det står med småt) i FAQ'en

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Alle 3 items kan vindes flere gange ligesom de andre belønninger - eneste undtagelser er ranken og samlemærket.

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Ok det var jeg så ikke klar over - TAK

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er virkelig dybt utilfreds med det her event.
    Det er noget af det mest mærkelige event til dags dato som jeg har været ude for.
    Jeg har gennemført alle event inden for de sidste 4 år, men kan godt se at det her event bliver jeg da aldrig færdig med.
    Det virker på mig som om det er umuligt at gemmenføre.
    Der kommer jo næsten ikke nogle drops af de ting som er sat, og jeg har XXL-træer, orange, røde stalde, samt marker.
    Jeg høstede 21 xxl-træer og fik 2 orme.
    Jeg har ingen problemer med fiskeriet, det er rimelig nemt.
    Hvad skal jeg bruge 2 dam monster til, når jeg mangler de 2 andre items til ranken? ja...jeg ved godt den ene kan måske med noget held byttes væk, men det gavner mig jo ikke her og nu.
    Jeg kunne så med nød finde mig i det, hvis gevinsterne forsvandt efterhånden som man fik dem, men det gør de ikke.
    Det her event bygger kun på held og intet andet.
    Kan man forlange at eventet bliver forlænget? Eller at gevinster man har opnået bliver fjernet fra listen?

MissSophy82, Hanne1964, tjocker og 1 anden person synes godt om dette.
  5. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Jeg er heller ikke begejstret for dette event. Jeg fik ranken den første dag, men trods rigtig mange fiske-forsøg, har jeg intet fået til ranken. Vi er halvvejs i eventet, så sandsynligheden for at jeg får de tre items er minimal, og så har jeg en ubrugelig ranke, jeg skal bladre forbi flere gange om dagen. Jeg drømmer stadig om den dag, hvor man tildeles ranken, når man har de nødvendige items, eller ranken bliver det sidste, man opnår (items kan jo placeres seperat, en tom ranke fylder bare op). Der er efterhånden ranker til næsten alle events, og det er ikke det sjoveste ved dette spil at bladre 27 sider igennem. Jeg ved godt, at der formentlig kommer en høst funktion til skyen, men tomme ranker giver stadig ingen mening.
    Jeg vil hellere have events, hvor man kan se, hvad man arbejder hen imod, i stedet for at få en masse turbo gødning og en tom ranke. Desuden synes jeg, at det er underligt, at ringen placeret på præcis samme sted kan udløse alt fra en gylden ørred til en elritse.
    Held og lykke til alle med fiskeriet.

meba091, MissSophy82, Hanne1964 og 3 andre syntes godt om.
  6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg er utilfreds med selve fiskeri spillet, det er jo rent lotto. Hvis man rammer ringen plet så burde man fange den bedste fisk, hvis ringen er så tæt på den stationære ring at der ikke er nogen mellemrum, så burde man fange den næst bedste fisk. Men sådan er det ofte ikke, man fanger mest de 2 dårligste fisk, eller måske rammer man 1 cm fra og fanger den bedste fisk. Altså rent lotto, en ommer ;)

meba091, MissSophy82, Hanne1964 og 4 andre syntes godt om.
  7. KarinaN.

KarinaN. Forum stormester

Jeg er enig med de ovenstående. Det forekommer som rent lotteri. Den ene gang syntes jeg, at jeg ramte ring præcist som muligt, for derefter kun at få den dårligste fisk. For derefter at ramme en del ved siden af og så få den bedste fisk. Har fået den bedste fisk et par gange, men endnu har jeg ikke fået en af de 3 items, som hører til, så det ender nok med endnu en tom ranke, desværre.
    Kan rigtig godt lide eventet og synes ideen er fin, Det er rart at det ikke altid er en hel masse afgrøder der skal høstes.

Held og lykke med fiskeriet til jer alle

Sidst redigeret: 2 Juli 2015
    natkat-, Hanne1964, _Dresse og 3 andre syntes godt om.
  8. tjocker

tjocker Forum general

>:( Jeg er enig med alle andre som er utilfreds med fiskeriet, det minder om et lottospil om man får de fisk eller ej. Jeg frygter også at stå tilbage med en ubruglig ranke i næste uge pga jeg ikke kan få alle items. Jeg har fået ranken + 1 items(det samme har jeg så fået 4 gange), hvad hjælper det når man skal bruge 3 forskellige til ranken. Der kommer også alt for lidt drops i forhold til, hvor mange fluer man skal bruge.
    Jeg var glad før start da det lød super men nu er jeg bekymret. Det havde nok været bedre hvis man skulle aflevere et bestemt antal fisk og så fik ranken samt items. Derefter kunne man så fiske efter ekstra gaver...
    I et normalt event ved man hvad det kræver at få ranken + items... Denne gang er det kun held som afgøre det og synes jeg er meget forkert.

bønderne, Hanne1964, KarinaN. og 2 andre syntes godt om.
  9. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Ja, det virker da håbløs, jeg har også en gabende tom ranke, og hvem gider køber en tur for moseguld når det er så håbløs, så hellere de event hvor man ligesom kan se hvor langt man er og ikke hvor heldig man er

Hanne1964 og ofeia synes godt om denne.
  10. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har aldrig i mine år på farmen oplevet noget der var så.... ja har ikke noget ord for det, det giver jo ikke mening...
    Jeg har fået ca 70 fjer, men vælter tilgengæld i orme, og jeg har alt muligt stående. Så jeg tror osse at det er rent held eller pengeoptrækkeri, for det her går ikke op i sidste ende.
    Det er ikke til at finde ud af hvordan, og hvor mange fisk du egentlig skal bruge for at få det hele... ja, det er jo faktisk hvor heldig du er!
    Magen til dårlig event BB har valgt at smide i nakken på os. For føler da godt nok ikke du har en ærlig chance i det her event.
    BP, det er såh meget en ommer...-.-

MissSophy82, Hanne1964, tjocker og 1 anden person synes godt om dette.
  11. johnhan

johnhan Forum analytiker

DrGreenthumb det eneste der er at gøre er at sætte flere stalde op, mange flere. Jeg havde et overskud af orme på over 100, de sidste 2 dage er jeg kommet ned på et overskud på omkring 40.

DrGreenthumb synes godt om dette.
  12. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har kun stalde og mangler orme så det gør helt ondt. jeg kommer jo ingen vegne med det tempo

13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så må du skifte til marker og træer, de giver orme, stalde giver fjer.

14. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg føyer meg til i rekken over misfornøyde. Det kan se ut som det største problemet er at en av premiene er en ranke, som krever tre items. Det betyr igjen at du må ha flaks i kombinasjon fire ganger for å få noe ut av den. Jeg tror at dersom det ikke hadde vært en ranke, som spillerne jo gjerne vil ha, så hadde ikke frustrasjonen vært så stor. Da ville i alle fall jeg slått meg mer til ro og blitt fornøyd med de gevinstene jeg fikk, i stedet for slik det er nå: nemlig at jeg heller blir skuffet over at det ikke ble et item til ranken denne gang heller. De andre premiene er jo fine, det er bare det at vi så gjerne vil fylle ranken.
    Jeg har forstått det slik at det er om å gjøre å treffe den store ringen, men om jeg gjør det kan jeg like gjerne få den dårligste fiken som den beste. Litt som å snurre et lykkehjul, har ikke noe med hvor god man er til å beregne.
    Jeg synes det er få drop. Har ute ganske mange trær, og nesten bare staller på resten, kun noen få marker. Det blir ikke mange fiskesjansene i døgnet.
    jeg synes det mangler oversikt over hva jeg har vunnet, noen som vet?
    Jeg tar gjerne et slik event igjen en gang, men da må det komme mer drops og man må kunne stole på at det er hvor godt man treffer som avgjør, og ikke flaks.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

natkat- og DrGreenthumb synes godt om denne.
  15. Natkat

Natkat Forum-lærling

Er jeg mon den eneste, som ikke kan finde ud af hvor man skal "ramme", for at få den gode fangst? Selvom jeg rammer samme sted 2 gange i streg, er fangsten forskellig. Den ene gang "fantastisk", den anden gang "godt fanget".

Er det helt tilfældigt, og kommer det bare an på held?

Jeg må sige at jeg er skuffet over eventet. Selv med xxl træer, afgrøder der giver mange EP og en del stalde, kan jeg kun producere ganske få fluer hver dag. Dét, krydret med de urimelige belønninger (selvom man rammer det rigtige sted, er det åbenbart lidt tilfældigt om man bliver belønnet for det), gør at jeg ikke er begejstret. Jeg havde ellers set frem til et lidt anderledes event, hvor der ikke skulle plantes specielle afgrøder. :(

Hanne1964, KarinaN., _Dresse og 1 anden person synes godt om dette.
  16. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har osse sat marker overalt nu ;).... men jeg havde så over 500 orme i overskud... xD

17. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Jeg kan se at bølgerne går højt i dette event, Jeg måtte også læse en ekstra gang og der står at jo tættere på ringen man rammer JO STØRRE CHANCE er der for at få en stor fisk men altså ingen garanti, jeg har fået store fisk selv om jeg ramte langt ved siden af og mange små fisk ved pletskud så det virker meget tilfældigt. jeg er dog godt tilfreds idet jeg igår kunne sætte min fyldte ranke i drift og desuden har fået en hel del gode gevinster , nogle flere gange, bla. mystiske stalde og stiklinge hvoraf ingen dog er blevet til noget særligt. Op med humøret jeg tror de fleste vil få ranken komplet inden eventet slutter, jeg mener , spillet har da ikke noget ud af at få en masse skuffede spillere. Held og lykke fra Letmatrosen

Hanne1964 synes godt om dette.
  18. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Kunne ikke være mere enig

Hanne1964, ofeia og KarinaN. synes godt om dette.
  19. ofeia

ofeia Forum halvgud

Et stort tillykke med din ranke.
    Jeg har nu 3 dam monster og 2 bedste venner, mangler stadig den sidste.

20. benadk

benadk Kommende forfatter

Så lykkes der, jeg har fået alle 3 items til ranken, Tak for en good spil.

Bruger: benadk Id: 52111408

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.