Taget på fisketur spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Jeg oplevede noget tilsvarende, så det er vist mere held, der tæller her, end at ramme i plet! o_O

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg ved ikke, hvad der er galt ; men den der skilt der dukker op, når jeg har fanget f.eks 5 Elritse er blank - jeg kan ikke se, hvad jeg har vundet - der er fyrværkeri omkring; men skiltet er blank. Kun 1 gang har jeg kunnet se præmien - 1 stk ranke Hvor ser jeg, hvad jeg evt. har vundet ???

3. Tovepigen

Undskyld jeg ser nu, at der arbejdes på Belønnings - layers... et problem der altså er kent

4. *pixie*

*pixie* Forum-lærling

Så fik jeg min belønning for 5 elritze - 2 stk supergødning.
    Jeg synes det er et maget udbytte, da jeg har brugt 25 fluefjer, 25 gummiorm samt 45 maskindele, det var samtidig hele udbyttet fra min morgenhøst.
    Flot grafik og dejligt med fornyelse, meeen minusser på opdampning samt at det nok er mere held end teknik der skal til for at fange de rigtige fisk.

-natkat- og Letmatrosen synes godt om denne.
  5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

"Alle brugte fluer giver fangst" betyder blot at du fanger en fisk med hver flue.
    Der skal forskelligt antal fisk til for at udløse en gevinst.

Vi kan her fra forum ikke gå ind og se på den enkelte konto, og dermed ikke forklare hvor de 6000 EP dukkede op fra.
    Men der skal 5 stk Elritse til at udløse den belønning.

ofeia synes godt om dette.
  6. alberterie

alberterie Forum-lærling

Jeg synes det er et lidt kedeligt event. Har lige høstet hindbær, porre m.m. på to marker og fik kun lilla orme. D.v.s. ingen fisketur ; ((
    Venligst alberterie

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kører med stalde og xxl-træer, de giver ikke så mange orme så overvejer at skifte til marker, men det ser det da ud til ikke kan betale sig.

benadk synes godt om dette.
  8. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hej,
    Hvis du læser FAQ for eventet igen, vil du se at Gummiorm og Flue-Fjer kommer fra dels marker og træer, og dels fra stalde
    ;)

9. farmtosse

farmtosse Kommende forfatter

Hej lonemalone.
    Hvis du går ind i spil indstillinger, og slår tooltip fra, så slipper du for beskrivelsen.
    Mvh. farmtosse

10. alberterie

alberterie Forum-lærling

Jeg har læst FAQ og har både dyr, træer og afgrøder på alle mine jorde. Havde bare forventet at der kom flue-fjer når det var langtidsafgrøder, det plejer altid at give god høst af drop. Jeg har masser af gummiorm, men dem kan jeg jo ikke bruge alene ; (
    Venligst alberterie

11. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Tror du skal læse FAQ grundigt igen ang. drops ......fluefjer dropper nemlig ikke fra afgrøder men fra stalde

12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg har sat en masse ekstra stalde op da der er rimelig stort underskud af fluefjer.

Greenmama62 synes godt om dette.
  13. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Det tegner til et udbytterigt event, jeg laver kun almindelige fluer og det er fedt at få 250.000 Ø ep på en fisk , fik også ranke , dammonster - 5 mystiske stalde - Samlemærke med med 4 powerfoder og så en smutter på 12.000 ep, det er jo lidt hen ad Rinsos markede hvor der også kræves en sikker hånd og nu er det spændende om jeg når at få ranken komplet for der ikke så mange fjer. Held og lykke til mine medfarmerer fra Letmatrosen

-natkat- synes godt om dette.
  14. alberterie

alberterie Forum-lærling

Ups undskyld og tak for hurtige svar. Skynder mig at sætte flere stalde op, så jeg kan komme ud og fiske.
    Venligst alberterie

15. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Det er nok fordi du har fanget den største fisk, den skal du kun fange en af for at få en præmie. Den næst-største skal man fange 2 af for at få en præmie, og de mindre fisk kræves der endnu flere af for at opnå en gevinst.
    Jeg er iøvrigt en habil fluefisker i min fritid, og kan da prale med hele 6 fine ørreder indenfor 2 timer sidste gang jeg var på tur(herunder en underskøn guldørred).. Her i spillet stod hovmod dog for fald da jeg ikke havde sat mig ind i hvordan flash-spillet skulle spilles, med det resultat at mine første 6 premium-fluer gav maks minus :/ ___ Kæresten har efterfølgende vist mig hvorledes dette fluefiskeri praktiseres :)

meba091 synes godt om dette.
  16. ofeia

ofeia Forum halvgud

Der var lidt problemer med visningen af gevinster først i eventet, nok derfor jeg ikke fik besked om hvad jeg havde vundet.

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Kan man vinde ranken flere gange?
    Jeg har vundet den, men den optræder stadig på gevinstlisten?

18. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Der står i FAQ'en, det er den første gevinst ved fangst af gylden ørred, og kan kun vindes 1 gang.
    Mvh. vandijk

ofeia synes godt om dette.
  19. Tovepigen

Jeg tænker - hvad nu hvis jeg ikke får item til ranken ?? Det er jo vilkårligt, hvilke gevinster vi får og måske har jeg ikke fiskegrej nok!!

20. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så har du bare en ranke du ikke kan bruge til noget i første omgang, men måske du kan bytte dig til det du mangler under bytte-eventet.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.