Svar til Tuppehøne

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 26 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei Pindgris. Jeg vet at du og andre MODs er her hver dag, og jeg synes dere gjør en god jobb. Det jeg sikter til, er de nye reglene om at 10 spillere skal gi feedback her, før dere melder inn. Det er kanskje her jeg misforstår: er ikke "udviklerne" og BP det samme?

Du stiller deg undrende til hva jeg er utilfreds med: Det står skrevet i det første innlegget mitt i denne tråden (altså at ranken ble attraktiv først etter eventstart. Da var det for sent for meg å få nok av både eventplanter og drops. Jeg når ikke å få ranken).
    Takk for svar.
    Mvh Tuppehøne.

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Ja og nej.

Udviklerne og jeg selv er kollegaer, vi er alle ansat i BP og vi har alle den samme chef som vi skal stå til regnskab overfor.

Vi har forskellige arbejdsområder men i sidste ende handler det hele om at give spillerne den bedst mulige oplevelse med
    spillene.

Mods er ikke ansat i BP, Mods er frivillige spillere som yder en fantastisk indsats for at alle andre spillere kan få den bedste hjælp via forum og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden deres mega store arbejde, jeg er dem dybt taknemmelig og jeg er faktisk 100% sikker på at samtlige medarbejdere i BP er enige med mig.

Når MODs sender event feedback til udviklerne, så giver det jer spillere mulighed for at få direkte indflydelse på fremtidige events og jeg vil sådan ønske at i bruger den mulighed, men selv om i skulle vælge at undlade at benytte den mulighed, så betyder det ikke at der ikke generelt rapporteres hvordan stemningen er i blandt de DA/NO spillere, det vil ofte bare være en mere generel feedback og derfor ikke være på helt konkrete elementer af spillet, sådan som event feedback f.eks giver mulighed for.

Jeg håber denne forklaring besvarer dit spørgsmål og jeg håber også fortsat at se rigtig mange feedback indlæg fra dig og alle andre spillere, jeres feedback har stor betydning, så hold jer ikke tilbage.

Mvh
    Pindgris

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Ja, takk. Det besvarer mitt spørsmål, og jeg er glad for å se at det fortsatt meldes videre fra dette forum, selv om det ikke alltid er 10 feedbacktråder. :).
    Mvh Tuppehøne.