Svar på indlæg fra OA

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 8 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    "Tekst med rødt, indsat af mig"

    Hvis jeg er den eneste der har brudt grænsen, vil jeg gerne bede om, at i overvejer at fjerne grænsen på 30 min. Da jeg ikke synes det skal ramme alle brugere, at jeg har foretaget et dumt valg...
    Mvh. vandijk1955
     
  2. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg så godt, at du fik en reprimande for efterredigering af et indlæg.
    Men - jeg tror nu ikke kun det er dig, der hentydes til, for der står jo "visse brugere" (altså i flertal), så der må åbenbart være flere, der har redigeret "i flæng" så at sige.
    Reglen med de 30 min.'s redigeringsret synes jeg nu er til at have med at gøre - hellere det, end at vi igen mister retten til at redigere i indlæg.
     
    DrGreenthumb og meba091 synes godt om denne.
  3. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg mangler stadig at få svar på om ikke forum admins kan sætte en grænse for auto udløb af redigerings tiden, eventuelt ved at tilføje en forum addon opgradring.
     
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Tak for din kommentar, jo har da tænkt at, jeg nok ikke er den eneste.
    Men har efter længe overvejelse, valgt at skrive dette indlæg, og få på det rene, med de valg Mod's har truffet. Håber narturligvis, jeg får et svar.. Men hvis ikke.. så har jeg da fået det ud af min dårlige samvittighed..
     
  5. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Da vi på ingen måde ønsker en situation som på det gamle forum, valgte vi denne (syntes vi selv) ret milde ændring af redigerings mulighederne og den bliver ikke ændret igen.

    Jeg er helt sikker på at man både rent moralsk godt kan se det ikke er rimeligt at ændre i en skreven tekst, som kan være læst af andre og samtidig er jeg også sikker på at en eventuel stavefejl som man ikke lige fik rettet inden for de 30 min, sagtens kan overleves af alle.

    Jeg er derfor sikker på at denne løsning er den mest holdbare og mest fair løsning for alle og jeg mener bestemt ikke den burde give anledning til yderlig debat.

    Som afslutning så er det ikke Farmerama Teamet der bestemmer hvilke funktioner der skal være på forum, vi kan derfor ikke beslutte om en ny funktion skal laves eller ej og desuden er det besluttet af BP at alle forum skal være ens, så man er da velkommen til at snakke sammen om forum, men MODs kan ikke påtage sig at komme med udtalelser i den retning. Mods kan kun besvare indlæg der er relateret til spillet Farmerama.

    Mvh
    Pindgris
     
  6. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Tak for svaret Pindgris.
    Luk du bare tråden, da der ikke kan gøres mere ved den sag.
    Mvh. vandijk1955
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.