Sukkereple (Flyttet fra Oversættelses problem/fejl i spillet)

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 29 Januar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Ah TACK, Pndgris!

Jag har som sagt tagit "screenshots" ett antal gånger, men det är alldeles omöjligt att få de in i detta forumet; jag har VERKLIGEN provat.
    Jag kan, som sagt, skicka de som mejl, jag har även provat lägga de in i ett annat forum jag är med i (det gick utan problem), jag kan spara de på egen dator, o.s.v.
    - men INTE få de in här, och det har varit problemet!

TUSEN TACK för att du fick fram "Sukkereplet" i Bondesamfundet, för jag har den i fler versioner på egen dator, men kunde som sagt inte få det hit in :(
    Och igen; jag har verkligen provat få till det, för klart att jag förstår att det är enklare med ett "screenshot".
    Just för att jag inte klarat få till det, provade jag förklara problemet som nu med oppgaveidentifikation ("Splitte mine bramseil" och oppgave 3/6)

Min fundering är om just den differansen i namn (3 olika) är orsaken till att de gröder jag gör av det Bahamarama-trädet försvinner, för på ö'n heter ju trädet "Villsukker-epletre" i standard-version och "Rolliniatre XL" i uppgraderat version...
    - men när det skall levereras i Bondesamfundet, heter det plötsligen Sukkereple...
    (Och jag har ingen av de i mitt lager, trots att jag borde ha MÅNGA, men i lagret heter de möjligen Annonatre?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Husfrun

Pindgris bad dig om fremadrettet ikke at benytte fejlmeldingstråden til debat - derfor er dit indlæg flyttet og det koster en advarsel

Som jeg allerede har svaret dig ifm din oversættelses fejlmelding af opgraderingerne til Villsukker-epletre
    så har det træ intet med questen "Splitte mine bramseil" i Markedshallen at gøre.
    Den quest kræver i trin 3/6 frugt fra Annonatre som jeg skrev.
    Altså taler du om 2 forskellige træer

[​IMG] [​IMG]

Annonatre skal fritspilles i Abetemplet på Bahamarama som du vil kunne læse i FAQ for Bahamarama

Hvad angår dine problemer med screenshots så vil jeg anbefale at du kigger i Teknisk FAQ sektionen hvor der er hjælp at hente.
    Hvis du følger den FAQ er det ligeså nemt at sætte screenshots ind på forum som at klø sig i nakken...