Stram diciplin

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af BloodyNicholas, 23 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. BloodyNicholas

    BloodyNicholas Forumnoob

    Jeg kommer efterhånden sjældent her i dette "såkaldte" forum. Såkaldte i gåseøjne, fordi man skal helt ned i sjette og syvende forum og derefter ned i fjerde undermenu før man kommer til noget, der ikke kun er envejskommunikation eller målrettet ting som, Hjælp og Nabosøgning (ikke svært at se hvor højt den ægte forumfunktion prioriteres), og fordi alle andre end de mest ihærdige stadig bliver banket på plads af MOD's der slår ned på alt der er at slå ned på i stedet for bare at passe deres funktion.

    Nå, men som følge heraf ser jeg så heller ikke, at eventfeetback kun holder åbent under selve begivenheden (eller eventet, som det hedder på godt gammelt engelsk - som vi jo bruger i stor stil her). Der er lukket for flere input indtil engang ud i en uvis fremtid..!

    Jeg ville ellers meget gerne have kommenteret den irriterende pop-up i Renzo's marked, der dukker op med en advarsel, hver eneste gang man indløser en billet (i hvert fald til muldvarpebaskeren) og gør opmærksom på at man risikerer at sætte sin billet over styr, hvis.., bla, bla, bla!

    Især hvis man har flere billeter liggende fra tidligere, eller har købt sig til en masse, bliver det til rigtigt mange gange man skal klikke den ekstra, åndssvage og efterhånden totalt overflødige gang for at bekræfte at den er feset ind.

    Jeg er fuldstændig klar over at Farmerama har roterende pop-up pip under stråhatten. Men de burde efterhånden også være klar over at overflødige pop-up's ikke er populære - og det kræver ikke meget at lægge en tæller ind, der registrerer, hvornår den information er blevet vist tre gange - som allerede er meget mere end rigeligt.

    Men takket være den stramme diciplin (tankerne ledes hen på læder og pisk) må jeg nok vente til næste gang med at få min feedback med. Ærgerligt, for det er ikke os alle sammen der er til læder og pop-ups.
     
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Da jeg anser det for spild af min tid at kommentere dine post, nøjes jeg med, for god ordens skyld at meddele at denne post er flyttet til arkivet.

    God vind fremover.

    Mvh
    Pindgris
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.