Storbritannien event 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 27 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Storbritannien eventet.

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse :)

Farmerama teamet

2. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Oppgaven virker som helt grei skuring. Men vil bare påpeke (og jeg vet at oppgaver planlegges måneder i forveien) at Storbritannia+ oppgaven som heter Te løser alt like etter Brexit er fantastisk god timing;)

plerik synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

Hej Sarvand

Kommentarer om politik hører ikke hjemme på Farmeramas forum.

Hvad spørge/feedbacktråde kan bruges til kan der læses om >her<

Fortsat god aften :)

4. theosen

theosen Aktiv forfatter

det er dælme godt nok svært, at få hevet nok drops op af jorden etc....særlig taget i betragtning af, hvor meget earl grey der skal bruges... det virker lidt som der er beregnet en strategi der vil, at man skal sidde og købe en masse drops... :(
    jeg har virkelig været flittig og også haft mega lange afgrøder påfor at opnå så mange drops som muligt og har også et par howie doughnuts til at hjælpe osv... men mangler hele opgave 5/5 og der er kun 22 timer tilbage... :wuerg:

Sarvand, Letmatrosen, benadk og 3 andre syntes godt om.
  5. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Ja, jeg har også problemer både på .Gusse. og på _Dresse hvor jeg mangler opdanpning til at kunne producere de sidste 40-50 theposer
    Og det til trods for, at jeg har indløst højeste drop i "stjernetræet", bruger roser som er nede på 3 timer produktionstid pga diverse vanding mm, howie doughnut, diverse gæc, gulerodsbrød mm.
    Og jeg har også været flittig til at høste....

Jeg har gennemført opgaver sat som "svær", som er gået lettere end denne......

theosen og Sarvand synes godt om denne.
  6. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg har ikke gennemført- mangler 40 teposer - så jeg synes også den burde betegnes som "svær" - Nååå så må jeg jo undvære den ranke - kan ikke komme til computeren igen, før event'et er slut :-(

Sarvand synes godt om dette.
  7. nillemc

nillemc Forum ekspert

Samme her - dropraten var ikke med mig .

Sarvand synes godt om dette.
  8. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Medion, tja måske , men meget vanskelig at løse og uden mine velpolstrede lagre af div. hjælpemidler var det ikke lykkedes for mig . hilsen Letmatrosen og pøj pøj til alle dem der kæmper med at få de sidste 50 tekopper i hus.

9. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Melder mig i koret af farmere med manglende drops. Har lige høstet, 5 timer tilbage og mangler stadig 140 teposer! Dem får jeg næppe i sidste høst, så for første gang i meget lang tid må jeg købe, hvis jeg vil have ranken. Sværhedsgraden er som stort set altid sat til medium, men denne mærkning dækker alle sværhedsgrader og er værdiløs.
    Endnu et minus er at næste event starter, når dette slutter, så det er svært at forberede endnu et medium event.

theosen, Letmatrosen, plerik og 1 anden person synes godt om dette.
  10. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Skulle jeg hatt nok trær og staller til å skaffe de nødvendige drops så hadde jeg ikke hatt plass igjen til nok jorder til å dyrke eventplanten:sleepy:

Jeg også måtte bruke av lagrene med hjelpemiddel og likevel var det på langt nær nok drop til oppgaven..

Letmatrosen synes godt om dette.
  11. MOD-Ara

Hej i tråden....

Tak til de få der har givet sig tid til at give feedback - jeres feedback er sendt videre.
    Jeg vil opfordre til der fremover argumenteres lidt mere for sine synspunkter og ikke bare skriver "drop raten for dårlig" eller "sværhedsgraden virker forkert" så feedbacken bliver lidt mere konstruktiv og giver et bedre billede af hvad der evt. skal kikkes på til fremtidige events ;)

Hvad angår sværhedsgraden i FAQ så siger den ikke så meget om hvor ofte der skal høstes/drop rate - mere hvor kompliceret/kompleks eventmekanikken er.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.