Stor mark på øen mangler

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af zaritza, 14 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zaritza

zaritza Junior ekspert

Hejsa

Jeg har sat store marker på bahamarama og undrede mig igår over at den kun satte 40 og ikke de 41 der er plads til. Så tænkte jeg måske havde fået trykket antallet en ned.

Men her til formiddag skete det igen, dog i regnskoven. Det er marken nederst til højre der ikke kommer med. Der var små marker før som blev fjernet med bygmestren og der blev sat store med bygmesteren. Men igen kun 40 og ikke de 41. Skulle sætte den sidste manuelt. Prøvede dog ikke at bruge bygmesteren 2 gange på samme område

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Ved test kan jeg ikke fremprovokere at bygmesteren sætter 40 store marker med plads til endnu 1 i nederste højre hjørne.

Kan jeg få dig til at prøve at rydde alle marker, sætte store marker med bygmesteren og dernæst tage et screenshot og sætte ind her så jeg kan se hvordan din bygmester sætter markerne.

3. zaritza

zaritza Junior ekspert

Sådan ser det ud

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej zaritza

Tak for screenshot det hjælper meget når vi melder videre :)

Jeg har nu rapporteret videre og vender tilbage når jeg har et svar....