Stjerner

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af momsemor45, 28 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Nu har jeg spillet i flere år og har efterhånden samlet mere end 3000 stjerner, men de kan jo ikke bruges til noget ! Jeg føler mig ærlig talt til grin hver gang gevinsten viser stjerner. De må da kunne veksles til et eller andet nyttigt.

Greenmama62 synes godt om dette.
  2. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har du låst alt op i træet...? Har indtil nu brugt 7600 stjerner på det.
    Men man kunne da håbe at fremtiden byder på flere fordele man kan låse op for ved hjælp af stjerner.

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det samme her, jeg har ofret 10335 stjerner til visdommens træ og kan ikke låse mere op. Jeg har nu 3457 stjerner.

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Greenmama62 og ofeia synes godt om denne.
  5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Men generelt, uanset om i vinder stjerner, "som tråden handler om" eller gevinsten skulle være andet. så betragt det som det er, nemlig en gevinst, og det er da positivt ;)

LeneMor, Hanne1964 og kehlet synes godt om dette.
  6. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Det lyder da godt.
    Jeg har brugt mere end 10000 stjerner i visdommens træ og håber da at få brug for de resterende.

7. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Har brugt over 10000 stjerner, men har næsten 6000 som venter på at blive brugt til et eller andet. Så det er heller ikke min yndlingsgevinst, men den er i det mindste gratis!

8. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har stadig ikke låst alt op... det straffer sig at holde en pause fra spillet på knap 2 år o_O.
    Så jeg arbejder ihærdigt med at samle stjerner og så sandelig også bananer. Det der med både at gennemføre events og quest samtidig det er et knokkelarbejde....