Stiklinge tilbud / Johannesbrødtræ

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af natkat-, 1 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. natkat-

    natkat- Junior ekspert

    Er johannesbrødtræet og det nye cedrat-citron ikke med i Bahama-stiklingerne denne gang? Eller er det mig, der trænger til briller? o_O
     
  2. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Hej natkat-
    Nej, det ser ikke ud til at de er med i denne omgang.

    Jeg undrede mig også, men fandt så ud af, at sidste omgang Bahamarama-stiklinger hed:
    TIKI stiklingen "Sumatra"
    og så således ud: [​IMG]
    Denne gang hedder Bahamarama-stiklingerne igen bare
    Mystiske Bahamarama stiklinger
    og ser således ud: [​IMG]
    og så er der åbenbart hverken Johannesbrødtræer eller Cedrat-træer med
    ... med mindre det altså er en fejl.
     
  3. natkat-

    natkat- Junior ekspert

    Tak for dit svar, Fr-jensen! Det bliver lidt spændende at se! Men håber sådan på, at det er en fejl - jeg missede nemlig stiklingerne sidste gang! :music:
     
  4. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Ja, det vil da være rart at vide, før man køber stiklinger.
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg regner med det ikke er en fejl, så jeg venter med at købe til en anden gang :)
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Alle indlæg vedr- spørgsmål til denne weekends tilbud på Bahamarama stiklinge er flyttet hertil egen tråd da emne skift i en tråd ikke er tilladt ifølge forumreglerne... ;)

    Som svar på spørgsmålet vil jeg anbefale at man til enhver tid læser den aktuelle OA for stiklinge tilbud da der som altid er beskrevet hvilke specialtræer der er mulighed for at få....