Stiklinge/staldbygger spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 25 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Dit indlæg er flyttet hertil da spørgsmål til forum intet har med tekniske spilproblemer at gøre.....

Hvad angår FAQ for den nye opgave så ser det ud til nogle skemaer driller lidt - vi håber de snart er færdige med at lege gemmeleg

ofeia synes godt om dette.
  2. theosen

theosen Aktiv forfatter

sidder og undrer mig lidt over det med at det skulle være tilfældigt hvad man får a stiklinger... havde 8 stiklinger på øen og fik 5 baobab og 3 achacha med diverse opgraderinger... det virker ikke særlig tilfældigt... men det er da muligt at det er det og at det bare er mig der sidder og ærgrer mig over det ensformige udvalg...

3. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg oplever det samme med mange ens træer. Også baobab/achacha. Og selvfølgelig må man næsten sige ingen af de nye træer, ud af foreløbig ca. 22 stiklinge købt enkeltvis.

Hilsen Greenmama62

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har købt 2 af de store stiklinge paller med ialt 60 stiklinge der af var kun 1 et nyt træ
    det virker ikke tilfældigt, så jeg overvejer da ind imellem om jeg skal fortsætte med at købe disse pakker

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Det er lidt surt - men det er jo nok det med pengene igen - uden penge (stor pakke) ingen nye træer Og hvis man som "lise 1606" køber 2 pakker får man stadig kun 1 og 60 træer man har i forvejen. Det betyder bare, at de nye quist i markedshallen ikke kan laves -og så er der jo kun avls opgaverne tilbage - og der skal bruges Power foder. "Gratis spil" har vist fået en ny betydning. :oops:>:(

6. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Jeg købte den pakke til 110 mg til begge steder og jeg fik 2 af de nye til øen og 3 af de nye til fastlandet, så super godt tilfreds

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

tråden er åben for feedback af:

Stiklinge tilbud
    Baha stiklinge tilbud
    Stiklinge pakke tilbud
    Stiklinge maraton tilbud​

8. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej i tråden...

Jeg har købt 1 Baha pakke og 1 Fastlandspakke, resultatet af begge pakker var meget skuffende... Ingen nye træer ud af i alt 60 stiklinge er efter min mening ret ringe... Så heldigt for mig at der trods alt var de to træer som følger med pakkerne ellers havde jeg "spildt" 420 MG på ingenting...

Ideen med mystiske stiklinge er ellers god... Og jeg plejer at være glad for at de både kan købes enkelt vis og i pakker...

Mvh BenteAndreasen

9. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg synes at det er alt for voldsomt at skulle modtage så mange stiklinger, bare for at få et nyt træ. Mange af træerne bliver brugt til en eller to opgaver, og kommer så sjældent i spil igen. Jeg synes der trænges til nytænkning indenfor træavl, ikke bare et nyt træ.

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg synes det i det siste har kommet fryktelig mange nye trær som bare kan oppnås gjennom stiklinger. Det hoper seg opp med oppgaver i bondesamfunnet, fordi det er så mange ulike trefrukter. Enten trær jeg ikke har, eller har bare en av. Tidligere var det en højdare å gå opp i level, for da fikk man tilgang til å kjøpe nye trær/ planter/ dyr, eller som på Bahamarama: bananer til å låse opp kamre for så å kjøpe. Kjøpe med GP. Nå er det bare mystiske stiklinger og staller som gjelder. Jeg spiller slik jeg alltid har gjort i 7 år, men det siste halve året eller så, har jeg ikke klart å henge med i det økte kravet om å kjøpe stiklinger / stallbygger. De gangene jeg har låvegull å kjøpe for, eller vinner i eventer, er det sjelden det er noe nytt å hente. Det pøses på med nye trær til stadighet. Det blir for mye.
    Det er litt samme tendens med staller, og temaet gårdsdrift har vi visst forlatt helt, til fordel for ville dyr av alle slag.
    Kunne ønske meg at man fikk fokus mer mot gårdsdrift igjen, og at de gamle plantene/ trærne/ dyrene som alle har, kunne brukes på nye måter.

LeneMor, BenteAndreasen og Greenmama62 synes godt om dette.