Stiklinge galskab - må ikke være med

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af DrGreenthumb, 19 Januar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg må slet ikke være med :(

Andre der har oplevet dette? Og hvordan fik i det rettet?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dit indlæg er lige flyttet da emneskift ikke er tilladt - den anden tråd handler om træ evt ikke modtaget ;)

Hvad mener du præcist med at du ikke må være med??

Du bliver nød til at forklare nærmere for jeg kan hjælpe dig....

3. DrGreenthumb

Jeg kunne under hele event ikke få lov at købe mine potter... eller hvad man nu skal sige. Og havde 58 MG. Men min store hankat var syg, så det var ikke noget jeg havde tid til at agere på, desværre.
    Jeg forsøgte at slette det hele, lavede endda en diskoprydning, men lige meget hjalp det.
    Jeg nåede så ikke at få prøvet en anden browser da jeg måtte haste afsted.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Hmmm og du er sikker på du fyldte ale potter?? købsknappen bliver aktiv i samme øjeblik alle potter er fyldt....

Jeg har ikke andre lignende meldinger så hvis du oplever det samme næste gang vil jeg meget gerne hvis du vil
    tage screenshots jeg kan se for nu da eventet er ovre for denne gang er der ikke meget jeg kan gøre....

Fortsat god dag og god bedring med katten.

5. DrGreenthumb

Ja alle var fyldte. Skal nok tage tage et screenshoot næste gang, hvis problemet stadig er der.

Og mange tak, han har det meget bedre nu. Men skal have taget nye prøver om 2 måneder.