stikkelsbærmarmelade

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af mubbi59, 31 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

er der nogle der har stillelsbærmarmalade og hvor i har fået opskriften for jeg er i 5 i fabrikken og der er ikke flere opskrifter og i nymåne er den heller ikke ? bare nysgerrighed xD

2. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

ups i fuldmåne he he

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Tråden er flyttet da spørgsmål om Håndværkerkvarteret ikke hører hjemme i diskussionsområdet - jeg vil derimod anbefale at der kikkes i FAQ for Håndværkerkvarteret hvo du kan finde oplysningen om hvor opskriften på stikkelsbær marmelade stammer fra ;)

4. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

jamen det vil jeg så gøre trode bare man godt måtte snakke sammen om hvilke forskellige opskrifter hver enkel havde fået når man nåde et bestemt level , men undskyld så for min dumhed

5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

vi har løbende, gennem tiden da håndværker kvarteret startede op, kunne vinde opskrifter...
    Men må indrømme selv jeg som gammel spiller har ikke alt...
    Og mener at stikkelsbær marmeladen var en af de opskrifter vi kunne vinde. Men du må ikke holde mig op på det :oops:....

6. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Nu blev jeg også nysgerrig, mubbi59! o_O
    Opskriften på stikkelsbær-marmelade var kun for medlemmer af TGC, så det er ikke noget, vi almindelige spillere kan opnå! ;)

zikkah synes godt om dette.