Staldene giver ikke det antal EP de skal

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tipsen, 14 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Hej
    Jeg har lige høstet min flagermushule, som skulle give 136 EP, når den står i skovlysningen, men den gav kun 88 EP. -.-

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Flagermushulen giver 80 EP normalt
    ved opsætning i Skovlysnigen er det +10% - altså 88 EP

ovenstående forudsætter at der ikke er andre buff's der giver EP tillæg aktiveret.

3. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jamen jeg har en zucchini-æblekage kørende, og der står på flagermushulen at den giver 136 EP, men det gør den altså ikke. Og jeg gider ikke at tjekke samtlige stalde og marker for om jeg får det jeg skal i EP, det er spillet for stort til. 8)

4. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

Zucchini-æblekage skulle gerne give 60% mere EP til planter og grønsager - og ikke stalde.

5. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jamen så er det jo en fejl, når der står, den giver 136 EP, men kun skal give 88 EP

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det vil være en stor hjælp hvis du kan lave et screenshot der viser at der står 136 EP og at du fortæller m du evt har buffs, kæledyr mm. kørende der indvirker på stald EP. Vi kan ikke indberette en evt. fejl uden disse info

7. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

virkede ikke

8. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

9. MOD-Ara

Hej

Jeg er altså ret overbevist om at du må have visningsfejl (dette kan klares med slet af cache/Flash cache) eller have aktiveret nogle buffs, kæledyr, ranker mm som giver ekstra ep på dine stalde for jeg kan ikke fremprovokere dette under test.

Hvis ikke må du skrive til support og få dem til at undersøge din konto for hvad der foregår....

10. MOD-Ara

Hej tipsen

Efter vi har foretaget flere test ser det ud til en af mine MOD kollegaere har fået fremprovokeret det du oplever. Det ser ud til zuchini æblekagen virker på stalden - dette er en visningsfejl og er nu meldt videre i systemet.
    Tak for meldingen :)

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Øv ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.