Støtte-tråd for top200 hundeevent

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af bondeknold70, 17 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Lige en tråd for folk med behov for gave-drop.

(Jeg deltager selv, og håber nogen vil sende mig tyggebenmærkater).
    På forhånd tak !!

nicorette synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg prøver også og vil blive rigtig glad for nogle ekstra tyggebenmærkater :)

nicorette, -natkat- og bondeknold70 synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Er der nogen der har fundet ud af hvad der giver flest ben, marker, træer eller stalde?
    Jeg er level 105 og har kolbehirse som giver flest ep hvad angår marker.

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Puh jeg synes det går laaangsomt med at komme op ad. Kunne også godt bruge nogle flere tyggeben.
    Hvordan ser det ud i jeres puljer? Jeg er level 128 og har tyve hundetegn. Den der ligger som nummer 200 har fået samlet 61.
    Hvad der giver mest synes jeg er svært at gennemskue, for selv on du har samme antal marker med samme afgrøder og buff kan forskellen nemt ligge over ti. Her i morgenhøsten gav en mark kun 41 mens den næste gav 52. Det var med nelliker og buff GÆC ZÆK påskemarmelade og gulerodsbrød
    God høst til alle.

nicorette, BenteAndreasen og ofeia synes godt om dette.
  5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak for svaret.
    Ja det går langsomt, jeg har indleveret 88 indtil nu, så jeg mangler kun 12 så er jeg på listen og jeg kan se vi er ikke på samme liste.
    Planterne har jeg nok af, det er benene jeg mangler.

6. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Hej Kehlet_ lvl 128 8), Jeg er lvl 96 og her er de første hundrede ligger stadig under 23 indleveringer. Jeg frygter dog at mange eksploderer i slutspurten. Jeg har lagt flere afgrøder end jeg har drops til at fremstille af, så jeg er rigtig glad for de drops jeg allerede har fået fra venlige bønder- stort tak)!!

7. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Wauw! Jeg er til min store overraskelse røget på top 200 listen (er pt nummer 140) xD Jeg prøver lykken og har smidt en masse supergødning på nelliker, men kunne godt bruge lidt hjælp. Vil blive rigtig glad for et par ekstra tyggeben, hvis ikke det er for sent :)

ofeia synes godt om dette.
  8. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Det lyder som om de Neliker er populære, må jeg være så fræk at spørge hvad du, og andre opnår med jeres setup. Synes det plejer at være roser folk sværger til, men har ingen erfaring hermed. Jeg anvender pt 35 alm store marker med liljekonval, resterende plads med howie donut. vand, gødning, grønne dråber, og forædlinger aktiveret. Det giver 19-27 brædder og 25-35 tyggeben/ 20 minutter. :inlove:

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har slet ikke styr på hvad mine marker giver, jeg har sat kolbehirse over, og skal nok i morgen fortælle hvad de giver.
    Jeg tror folk har roser om dagen og langtidsafgrøder om natten.

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan desværre nu se at jeg ikke kan nå at komme på top 200 listen.
    Jeg vil hermed takke alle som har sendt mig ben, tusind tusind tak for hjælpen.

11. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har også opgivet. I min pulje er der på førstepladsen indleveret 1311 og som nummer 200 er der indleveret 305hundetegn. Jeg har indleveret 100 til puljen og ha ikke lyst/råd til at putte 4-500 gode danske kroner og så stadig ikke vide om jeg er med. Men der er stor forskel på hvor meget der skal til i de forskellige puljer, det kan jeg se på min lille farm. Den deltager bare ikke i eventet.

12. nicorette

Øv - det er jeg ked af at høre, ofeia og kehlet :( Det lyder da også som nogle vilde puljer I er med i... Jeg kan godt forstå, I ikke har lyst til at smide så mange penge efter en plads. Jeg håber, I har fået nogle gode stalde i stedet :)

Jeg kæmper selv videre. Min pulje er (indtil videre) noget mere rimelig.

13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg hepper på dig og smider et ben efter dig.

14. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg fik på en mark 60 ben, jeg havde plantet kolbehirse, af buff brugte jeg gulerodsbrød, zuc, gæc, påskemarmelade, og af kæledyr har jeg 1 kragetræ og 1 magisk regnbue.

15. nicorette

Tusind, tusind tak for hjælpen :inlove: Jeg er nu på plads 109 i min pulje. Jeg krydser fingre for, at det er nok til at gå hele vejen. Hvis nogen farmere skulle have tyggeben i overskud, vil jeg blive meget glad for et par :D Jeg har en del eventplanter tilbage og frygter lidt, der opstår en slutspurt i min pulje, hvor en del farmere vil blive skubbet af listen.... :oops:

16. nicorette

Tusind, tusind tak for al jeres hjælp! :inlove: Jeg har nu fået dagens 20 gaver, så kan ikke modtage flere gaver i dag. Jeg skriver en update, når eventen er slut :D

17. nicorette

Wooohoooooo! Plads 119 er sikret. Hold da helt fest, det var en stress-fest :oops::wuerg:xD Tusind tak for hjælpen endnu en gang :inlove::inlove::inlove:

Letmatrosen, BenteAndreasen, kehlet og 1 anden person synes godt om dette.
  18. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg siger også rigtig mange tak, holdt en 14 plads takket være jer!!

Letmatrosen, BenteAndreasen, kehlet og 2 andre syntes godt om.
  19. ofeia

ofeia Forum halvgud

Et stort tillykke til jer begge to herfra.

Letmatrosen og nicorette synes godt om denne.
  20. kehlet

kehlet Forum hertug

Stort tillykke til bondeknold70 og nicorette, godt gået.
    Der må være flere der er kommet i top 200! Vil de ikke melde sig så vi også kan ønske dem tillykke. Jeg har da en nabo der også er med

Letmatrosen, ofeia og nicorette synes godt om dette.