Støtte til min farm

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af m.baek, 17 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. m.baek

m.baek Forumnoob

Hej alle sammen.
    Jeg håber at folk har lyst til at hjælpe mig med at komme op til level 40.
    Hvis folk venligst vil/har muligheden for at sende ananaskage, vaniljekrans, gulerodsbrød, osteboller, havrebrød, æblekage, græskarmarmelade, gæc, rød punchbowle, ananas-mango maske, mango-appelsin smoothie, choko-snake så vil det blive værdsat meget højt og samtidig gå lidt hurtigere.
    Ud over dette mangler jeg værktøj.

Jeg satser på den venlighed - jeg ved mange folk har, derfor jeg skriver dette indlæg.
    På forhånd tak.

Tuppehøne synes godt om dette.
  2. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej m.baek.... Jeg skal gøre hvad jeg kan... Sender græskarmarmelade til dig med det same...
    Mvh Farmer Bente

bondeknold70 synes godt om dette.
  3. tjocker

tjocker Forum general

Tak BenteAndreasen :D.

4. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

No problem... Håber at der er andre, som også gerne vil hjælpe dig godt på vej...
    Mvh Farmer Bente ;)

Tuppehøne og m.baek synes godt om denne.
  5. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Ananaskage i dag - noget andet i morgen :)

6. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Sender dig gerne en gæc ;)
    Hvad mangler du af stalde?

7. m.baek

m.baek Forumnoob

Fr-jensen. Jeg er godt med lige nu vedr. stalde, en god ven/nabo i spillet har sendt masser af produktionsstalde. Denne person har også sendt træer. Hvis jeg mangler noget så er det træer, som koster MG. Jeg er ikke så langt så skal nok komme senere og ellers ser jeg ved næste bytteevent.
    Tak Søvnig. Det er virkelig pænt af dig.

BenteAndreasen synes godt om dette.