Sporet af lys spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 Juni 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Sporet af lys

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. ægget

ægget Forum-lærling

virker en fuldmånebooster +2 på eventplanter???

vil hellere lige spørge, end bare afprøve ideen... fuldmåneboosteren er for værdifuld til at bare smide på gulvet, i tilfælde af, at det ikke virker på lyselinger eventafgrøden, men kun på de alm. fuldmåne afgrøder...

benadk synes godt om dette.
  3. MOD-Misling

MOD-Misling Guest

Hej ægget,
    Fuldmånebooster +2 virker IKKE på eventafgrøder. Kun dine almindelige fuldmåneafgrøder.
    Men du kan evt. susiegøde, hvis du har lidt på lager. Så hjælper det lidt på det :)

Hav en dejlig søndag!

benadk synes godt om dette.
  4. plerik

plerik Exceptional talent

hvis at man ikke har været så heldig at få skumfidustræet . så har man heller ikke mulighed for at indløse ranke 2 . er det rigtigt eller mig der misforstår ? .

5. MOD-Misling

MOD-Misling Guest

Hej Plerik,
    Det er korrekt at for at få ranke 2, skal du kunne gå alle trinene, hvori skumfidusspøgelse indgår. Man kan også have erhvervet sig skumfidusspøgelser igennem Magiske kasser. Så bare fordi du ikke har træet, kan du godt have lidt på lager alligevel :)

Det er en super idé at gemme lidt af det MG du samler sammen, til f.eks. eventbrug hvor en sådan forhindring her kan komme.

Hav en dejlig søndag aften 8)

6. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Jeg har ikke slimproduktion. Det kræver bl.a. 50 uhyggelige Zombiefår, som jeg netop har indløst stalden til i "Jacks shop".
    Men det tager jo lidt tid at skrabe 50 får sammen, så jeg tror ikke jeg når at indløse slimmøllen og producere de 4 slim.
    Er der et sted man kan købe slim eller supplere med uhyggelige får?

(Jeg har moseguld på kontoen, hvis det hjælper)

Sidst redigeret: 24 Juni 2019
  7. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Kære MOD-Misling
    Kan man da købe skumfidustræ og i mit tilfælde Slimmølle for MG? Og hvor i så fald? (Eller alternativt købe de færdige produkter?)
    På forhånd tak.
    _Dresse

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg er godt nok ikke MOD-Mislng men tænker det er ok med et svar fra mig alligevel :music:

Har man ikke det der skal bruges f.eks frugt fra skumfidustræ eller slim,
    kan man betale med MG for at indløse et event trin i event layeret
    ved at trykke på den lille blå knap til højre for den alm indløs knap.

Håber det hjælper dig

9. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Tusind tak, MOD-Ara - det var en rigtig god hjælp:):):)

MEN... HJÆLP - jeg har slet ikke i nærheden af at have 500 MG denne løsning kræver - så alternative ideer og løsningsforslag til at opnå de 4 slim modtages med kyshånd :inlove:

Sidst redigeret: 24 Juni 2019
  10. MOD-Misling

MOD-Misling Guest

Hej _Dresse,
    Du får lidt blandet MOD's i dag :music:

Hvad er det du har forsøgt at betale med MG som koster 500? Jeg måtte indløse slim også med MG, men den er slet ikke så høj i pris. Måske er det noget andet du har forsøgt at indløse? Prøv evt. at tage et screenshot af det så vi kan se hvad det er du prøver at indløse.

Husk også at tjekke om du har magiske kasser på lager, og så få dem tømt. Det kan være der er slim i en af dem.

Fortsat god mandag :D

11. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Tak, MOD-Misling - det var heldigvis kun en af de øvrige som kostede 500 :).

God mandag - snart tirsdag - til dig også....;)

12. plerik

plerik Exceptional talent

tak . skumfiduserne kostede 5 mg at slippe forbi . og slimmonster 8 stk kostede 12 mg . så ikke slemt er så ikke nået til slimen endnu .

13. theosen

theosen Aktiv forfatter

er færdig på to af mine farme,,, men sidder og undrer mig over at jeg kan sætte items på "sporet af lys ranke 2" og indløse den, men ikke på "sporet af lys ranke 1"??? der kommer der en melding om, at disse items har du ikke i menuen... men selvfølgelig har jeg items´ne og forstår bare ikke hvorfor ranke 1 ikke kan sættes igang, når ranke 2 kan????

14. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Mon items på ranke 1 - først skal "høstes" , inden de kan på ranken ??

15. kehlet

kehlet Forum hertug

Prøv at sætte et tilfældigt item på den tomme plads, så kan du se at ranken er aktiveret. De sidste tre skal jo først høstes seks gange derefter slettes og på ranken

16. theosen

theosen Aktiv forfatter

tak for det,,, ranken er aktiveret... kunne sætte et item på... havde bare glemt alt om at bruge itemsene først, inden de kan komme på ranken...

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.