Videresendt Spillet nede, igen

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af johnhan, 11 August 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Spillet har været nede i mindst 20 minutter. Igår var spillet også nede mindst 2 gange.

    Altså, det er jo frustrerende...
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Dette er meldt videre ca kl 18.15 og IT er på sagen.
    Desværre drejer det sig stadig om DDoS angreb som der konsant arbejdes på at modvirke.

    Beklager jeg ikke har mere info nu men jeg ved der kæmpes rumpetten ud af bukserne
    for at få spillet op at køre igen så hurtigt som muligt fra alle mand.
    :oops:
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Tjahh det er sådan ca Farmerama virkede i aften Jeg fortsætter at spille - det jeg nu kan....... men altså hvor er det træls
    Kun et lille hjertesuk
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Havde ikke virket i ca. 3 timer, er dog nu kommet ind og har kunnet høste. Undre at BP ikke kan stoppe disse DDos angreb, findes der ikke programmer/firewalls til det? Jeg aner det ikke, spørger bare...
     
    theosen synes godt om dette.
  5. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Samme her kunne ikke logge ind- prøvede så at fjerne app med klienten og downloade igen det hjalp.



    sippemor- id 14209575
     
    theosen synes godt om dette.
  6. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    det er da det samme nu det tar en evighed at komme igennem både med at godkende på dansk og tysk når det så er gjort bliver man smidt af og kan starte forfra. Håbløst at spille efterhånden måske jeg skulle droppe spillet.
     
    benadk og theosen synes godt om denne.
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    2 tråde er samlet da det er samme problem - nemlig de DDoS angreb der stadig kæmpes imod.

    Jeg kan desværre ikke hjælpe med en hurtig snuptagsløsning - men teknikkerne kæmper med rumpetten ud af bukserne for at modvirke/bekæmpe angrebene så spillet kan køre. Det er dog ikke bare lige noget man kan gøre med et knips med fingrene.
     
  8. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    er sikker på at der bliver arbejdet meget hårdt på at spillet virker. Ja, spillet er sin i grundlæggende ide gratis, men som vi alle ved findes det jo mange tilkøbsmuligheder, det er jo en forretning. Og hvis spillet ikke virker ordentlig,så bliver der heller ikke købt ind, såre simpelt. Så BP tager det meget alvorligt , det kan I være sikker på
     
  9. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    det virker totalt håbløst.... så kan der ikke høstes, men må prøve på at opdatere adskillige gange for at komme ind igen ... det samme gælder såning, vand og gødning... man kan simpelthen ikke gennemføre noget som helst og sidder hele tiden med en pardon...skide loadeblomst der bare kører og små får der bare render... ved godt at BP ikke kan gøre for angrebene... men det her er bare ikke godt nok... har betalt for høsthjælper og har mange buffs på ... tålmodigheden er ved at slippe op...
     
    benadk, tubsen og BenteAndreasen synes godt om dette.
  10. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    ja, oplever selv det samme, her i morges kunne jeg ikke komme ind og det betyder, at jeg ikke kan nå at høste de event-planter som jeg nu lige har sået inden jeg skal på arbejde. Sådan er der nok mange som oplever at planlægningen går i vasken pga dette bøvl. Så jeg regner meget stærkt med at event bliver forlænget og vi får en kompensation. Så burde man måske lukke ned for nye events indtil man har styr på disse angreb ?
    Selvom jeg nødig vil undvære fuldmåne-event som starter i morgen :)
     
    BenteAndreasen og farmholm synes godt om denne.
  11. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Problemerne skyldes de stadige igangværende DDoS angreb og der arbejdes hele tiden på at afværge.
    Dette er nu oplyst flere gange og derfor lukkes tråden - ønsker man at debatere situationen kan dette gøres rette sted på forum

    Følg gerne med i tråden >her< hvor der vil blive postet når der er officielt nyt.

    God dag til alle :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.