Spillet "fryser"

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 7 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Indenfor de seneste uger er spillet begyndt at fryse eller hvordan jeg skal beskrive det, det sker næsten hver dag, nogle gange mere end 1 gang.

Når det sker kan man ikke høste eller skifte område, man kan kun genstarte spillet. Har slettet cache/cookies.

2. loba10

loba10 Junior ekspert

Der er en del tråde om problemet på det engelske forum.

De skriver der, at de er opmærksomme på problemet, men fejlen er svær at lokalisere, da det ikke er alle brugere, der er ramt. Det er en periodisk fejl, som rammer tilfældigt.

Jeg er i øvrigt også én af dem, der er ramt, og må jævnligt genindlæse spillet.

3. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Det har jeg også oplevet de sidste par dage, og i dag da jeg havde slettet Cache/cookies, tog det mega lang tid at komme tilbage til spillet, ligesom da der var login problemer i Oktober 2014. -.-

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har også problemet, dog mest når jeg bruger google crome som browser

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

Som også loba10 skriver så er det kendt men svært at lokalisere......så snart der er nyt vender vi tilbage

Tipsen .....hvis nævnte logind foregik efter kl. 14 kan den lange logind tid skyldes det bugfix der er lavet på problemet med Bahamarama møllen idag - ikke nødvendigvis pga. slet af cache og cookies.

6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har osse oplevet det ofte... specielt her den sidste uges tid har det været lidt bøvlet til tider... men jeg genindlæser bare siden... træls er det da, men det kunne vel være værre... ;)

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Selvfølgelig genindlæser man "bare", jeg syntes "bare" de skulle få det fixet.

8. DrGreenthumb

Ved du hvad... det syntes jeg skam osse ;)
    Men desværre ved jeg kun alt for godt hvor svært det kan være at finde sådanne problemer. Så jeg affinder mig nok derfor lidt mere med det :)

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der er gået uger, mon ikke det var løst hvis de ville?

Kunne også tilføje der er andre problemer der har varet i månedesvis, hvis ikke år, der endnu ikke er løst.

10. DrGreenthumb

Ja der er flere problemer som dukker op konstant, og som har været der i årevis.
    Et forsigtigt gæt fra min side, ville være at der ganske simpelt har været for mange hen over programmering osv. Og det gør det næsten til en endeløs opgave, med konstante hængepartier. Og det kan vitterligt tage år før det er løst.
    -.-:sleepy:

11. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ja ja, der er sikkert masser af forklaringer på problemet, men det løser det jo ikke.
    Hos mig er det efterhånden meget generende for spillet, at det "fryser", som i kalder det.
    Det er taget kraftigt til den sidste uges tid.
    Kan logge ind - arbejde i højst 10 min. før det fryser - enten så jeg ikke kan høste eller så - eller så jeg ikke kan bevæge mig mellem områderne - eller så jeg ikke kan aflevere til opgaver.
    Ofte er det ikke nok "bare" at opdatere - men jeg må logge ud og ind igen.
    Her i eftermiddag måtte jeg gøre det 4-5 gange på en time - det er da rigtigt træls.
    Sletter cache og sådan noget skrammel flere gange om dagen - og lige lidt hjælper det.
    Min browser er google chrome.

12. DrGreenthumb

Ja der er masser af gode undskyldninger xD.. det vil jeg godt give dig ret i Fr-jensen....
    Og rigtig nok, så burde det jo egentlig bare løses ;)
    Men, det er åbenbart ikke så nemt, som bare lige...:cry:
    Rigtig træls, ja det er det. Jeg bruger FF, lige til info...

13. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg tror hovedgrunden til at en del problemer ikke bliver løst selv efter måneder og år, f.eks ugler og måske andre kælefyr der ikke bliver aktiveret, hver eneste gang jeg skal høster skal jeg tjekke om alle ugler er blevet aktiveret rigtigt, mange gange om dagen er der en ugle der ikke er aktiveret rigtigt selvom uglen flyver rundt, så må jeg høste den igen og så er der 2 ugler på samme område der flyver omkring. Det er en kæmpe gene jeg tror har varet i mere end et år. Hvorfor er det ikke løst? Tror de syntes det jo kun er en gene, det virker jo, så de bruger tiden til at lave events/design ændringer og hvad ved jeg.

14. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

hej i tråden......

Jeg vil lige minde om at denne afd. af forum ikke er et diskussionsområde.
    Det er vigtigt at trådene i denne afdeling er overskuelige og indeholder de informationer der kan hjælpe med at løse problemerne istedet for at drukne i diskussion og meningsudveksling - dette kan gøres andet sted på forum. På forhånd TAK :)

Emnet i tråden er spillet "fryser" og dette problem er kendt af teknikerne der arbejder på at løse det - som allerede skrevet længere oppe i tråden.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.