spil reagerer ikke på handling

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af ...Tina..., 29 Januar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har lige sat 18 enheder powerfoder i gang. Eller forsøgte på det, men der sker ingenting.

Det var også et problem sidst jeg skulle sætte en produktion powerfoder i gang.

Cashe og cookies er renset.

2. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har lige høstet og sået på Baharama, hvor jeg også forsøgte at sætte fodermøllen i gang med pf.
    Forsøger at gå ind på agerjorden, men den loader og så bliver den ude på kortet.

Og ja cashe og cookies er clean og shiny....

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

2 tråde om samme emne samlet.

Er browser cache også renset og browser lukket ned efterfølgende?

Jeg beklager jeg gentager mig selv men det lader til at være nødvendigt... i langt de fleste tilfælde er det du beskriver cache relateret

4. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Og jeg må så gentage mig selv, for du læser ikke det jeg skriver.
    "Og ja cashe og cookies er clean og shiny.... "

Før hen kørte spillet fint uden at skulle formatere søgehistorikken hver gang der blev logget ind.

Og jeg lavede to tråde for at være konkret, det har du påtalt tidligere.... At jeg skulle lave en tråd for hver ting der ikke fungerede, for at du havde mulighed for at gøre noget ved tingene...

Det har jeg så gjort, og så er det åbenbart heller ikke godt nok...
    Min tålmodighed er virkeligt ved at være tyndslidt... Og jeg er syg og træt af et standardsvar som intet løser.

zikkah, benadk og Letmatrosen synes godt om dette.
  5. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

hej er der andre der har problemer med møllen jeg ville lige sætte foder over men kan ikke bruge favoritter, mængden af foder det hele står fodet rundt mellem hinanden. bruger edge og det er på alle gårde og alle områder hvor jeg kan bruge møllen.