Spørsmål om MODs kommentar i tråden Biograf film feil

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 4 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei. Nå er jeg litt forvirret igjen, og skjønner ikke helt hva osm var galt. I går skrev jeg et innlegg i tråden Biograf film feil. Siden jeg hadde to feil å melde, skrev jeg begge i samme tråd. Slik:

"03.02.2016 kl. 23.30 - 00.00
    Stena Recykling. Testet 6 ganger: gir ikke poeng.
    Bruger id 15368395
    Firefox
    Flash Player 20,0,0,267

I tillegg har jeg ofte opplevd at det ikke vises noen film i det hele tatt. Jeg får beskjed om å trykke på pilen, og et "hjul" står og snurrer og snurrer for å vise at den jobber. Den grønne stripen nederst fylles i 30 sekunder likevel. Deretter kommer beskjeden "o_Oops something went wrong!" og jeg får ikke poeng. Dersom jeg ser alle sekundene, kan jeg være heldig, og få en film som virker etterpå. Hvis jeg prøver mange ganger. Dersom jeg avbryter før de 30 sekunder er gått (fordi jeg vet jeg ikke får poeng), "straffes" jeg med at jeg ikke får flere filmer, som kunne gitt meg poeng. Dette har skjedd så ofte at det er nesten normalen nå.

Tuppehøne."

Mod kommenterer ikke om denne sendes videre. Noen andre har skrevet innlegg etter meg, og felles kommentar fra MOD- Ara er :

"Hej i tråden
    Læs venligst indlæg #1 i tråden inden der oprettes indlæg i denne tråd".

Det kan virke som denne kommentaren da gjelder mitt innlegg også?? Ja, nå var det slik at den sammenhengende teksten min (siste avsnitt) også er en feilmelding. (Jeg tolker i hvert fall "OOps something went wrong!" som en feil).
    -.-Så det jeg spør om her i denne tråden, er hvor skal jeg da ellers melde denne feilen, hvis jeg ikke kan skrive den i tråden for feilmeldng i biografen? Eller har jeg ikke lov til å melde om slike feil, bare de feil som kan spesifiseres til en enkelt film?
    Tuppehøne.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Jeg beklager hvis du har følt min kommentar var henvendt til dig :oops: for det var den bestemt ikke
    du har helt korrekt lavet en fejlmelding med de oplysninger vi skal bruge mange tak :) - årsagen til jeg ikke har skrevet fejlen er meldt videre er, at jeg på det tidspunkt jeg skrev i tråden ikke havde tid til at lave fejlmeldingen :oops:

Min kommentar var henvendt til de der har skrevet i tråden uden at læse i indlæg #1 i fejlmeldings tråden hvad der er nødvendigt for vi kan fejlmelde. (og nu da jeg har bedre tid vil de indlæg også blive fjernet fra fejlmeldingstråden som skrevet i indlæg #1 i den omtalte tråd)

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Da er alt i orden. Takk. Vennlig hilsen Tuppehøne.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.