Feedback spørge/feedbacktråd for Grise kan Flyve event 2016

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 25 Juli 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere


    Denne tråd er kun beregnet til
    Grise kan Flyve event 2016

    Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

    God fornøjelse

    Farmerama teamet​
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Siden tråden "Spørge og feedback" for eventet er låst, prøver jeg på spørsmål her: Hvis man bruker XXL drivstof og hopper tre steg frem, får man da premiene for alle tre stegene, eller bare for der man stanser?
    Mvh Tuppehøne.
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  3. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Man får alle 3 gevinster, har lige afprøvet.
    v h bønderne
     
    Letmatrosen og Tuppehøne synes godt om denne.
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    :oops: Hvor lenge skal de egentlig fly? Jeg fylte XXL drivstoff, rykket 6 plasser frem på "barometeret", fikk beskjed om at jeg hadde vunnet den ene premien (PF i nedre rad) men ikke noe info om de to med EP og TEP. Og de flyr og flyr. Har flydd i 9 minutter nå. Skal jeg trykke på tilbake, eller kommer jeg da ikke til å få EP- premiene hvis jeg avbryter?
     
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Du skal bare trykke "tilbage". Når du har lavet flere brændstoftanke går du ind i eventlayeret igen og kan fortsætte flyvningen.
    God flyvetur ;)
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  6. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Info om EP og TEP vises i pænt lang tid øverst ved dit våbenskjold, der hvor dit samlede antal EP vises.
    v h bønderne
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  7. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    I løb 2 har jeg lige vundet 5 ekstra ture i Farmerhjulet, jeg havde 5 i forvejen, så skulle jeg jo nu
    have 10 ture, men jeg har stadig kun 5, vil det så sige, at jeg ikke får de 5 jeg lige har vundet??
    Jeg har kigget i laden og i inventarlisten, jeg kan ikke finde dem.
     
  8. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ja det betyder at du ikke får dem da farmer hjulet max kan indeholde 5 ture,
    dette er også skrevet af mods i en af trådene om dette event
    (i teksten lige over gevinst skema 1 i faq)
     
    Sidst redigeret: 29 Juli 2016
    ofeia synes godt om dette.
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Event fuldført.
    Fedt med en ranke der både giver ep efter level og en ekstra ting på.
    Ingen problemer med at samle drops, de kom som de skulle her på farmen.
    Grafikken ret god, men lidt irriterende at den skifter billed når man fik en gevinst.
    Det er også er hamrende god ide med de 2 rakker af gevinster der kunne vælges imellem.
    Et ganske ret godt event efter min mening.
    Jeg havde ikke fået læst FAQ ordentligt og det er jo min egen fejl, så jeg gik glip af de 5 ekstra ture i farmerhjulet.
     
  10. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Ps der er jo 2 ekstra ting på ranken ser jeg lige da jeg høster den.... det er igen det der med at læse FAQ ordentlig, måske jeg lærer det en dag.
     
  11. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Eventet finder jeg generelt meget positivt.
    Et meeen er dog placeringen af ranken i skyen. Jeg har høsthjælp og høster altid fremskridts rækker og items rækker med høstmaskine. Det er ikke længere praktisk, da de 25% EP skal høstes i forbindelse med en stor høst,for at få et godt udbytte. :cry:
    Mit forslag er at den flyttes til Bonus rækker Andet. Der findes i forvejen tilsvarende der skal høstes manuelt hvis man vil have det største udbytte.
    :p
     
  12. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Et godt event, og vel verdt å jobbe for ranken som gir ekstra EP. KOmmer godt med ved senere eventer, tenker jeg. Gode premier ellers.
     
  13. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Sødt lille event, men brød mig ikke såh meget om, jeg skulle "hoppe" op og ned med flyveren for at få de præmier jeg helst ville have. For ofte vise layout ikke hvad der var af præmie, næst kan jeg godt lide at kunne gennemføre så jeg får alle præmier.
    Flyverspillet var sjovt, desværre var der måske lidt for mange klik med musen for min smag.

    Og så skyen... Seriøst?...120 timers hviletid (tager sig til hovedet)... det er 5 dage..!!!
    Det syntes jeg simpelthen er for lang en hviletid... kunne forstå, en 48-72 timer... men 120..?! :eek:
    Der er da vist lige noget i skal have overvejet igen hm hmm....-.-
     
    metteb og ofeia synes godt om denne.
  14. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Tak for ris og ros til dem der har ytret sig.
    Vi har samlet jeres kommentarer og sendt afsted.

    mht Ranken's kategori er der gjort opmærksom på den uhensigtsmæssige placering / kategori.

    Vi håber at mange flere vil give deres besyv med

     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.