Farmerama Unity spørge / debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 20 November 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Farmerama Unity
    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om Unity med de andre farmere, ordet er frit.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for Unity, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg har kun en ipad at spille FARMERAMA på. Nu har jeg lige læst faq (igen)
    Er jeg nødt til at stoppe med at spille efter ti år i farmerama verden.
    Min browser er photon
     
    Husfrun og ...Tina... synes godt om denne.
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Kehlet

    citat fra OA 2/10 2020:
    Som skrevet så arbejdes der også på andre løsninger,
    og så snart der er mere information så vil det blive postet i OA sektionen.

    Hav en god dag :)
     
    kehlet synes godt om dette.
  4. genboen

    genboen Kommende forfatter

    spillet er blevet rigtigt dårligt, skal klikke med mus mange gange nu for at komme videre i spillet, var nemmere før.
    tror mange ikke gider mere ,hvis det ikke bliver bedre.....
     
    Husfrun og benadk synes godt om denne.
  5. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Et lille tip til hjælp med tømning af kasser. Når jeg skal tømme kasser, så skriver jeg kasse i søgefeltet, så slipper jeg for at starte forfra/fra start ved hver kasse.
    mvh Farmer Bente 8)
     
    Letmatrosen, Migmig63, Pindgris og 1 anden person synes godt om dette.
  6. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hej i tråden
    Jeg ved ikke helt om det er Unity, der er skyld i dette eller hvad der er galt. Men jeg er igen blevet premium-bonde og manglede derfor naboer, jeg har selvfølgelig skrevet i nabo tråden og søgt nye naboer, dem har jeg så fået og der blev ved med at komme ansøgninger, dette undrede mig lidt, da jeg ikke mente der var plads til flere og der derfor ikke kunne ansøges fra flere, så jeg talte mine naboer og det har vist sig, at jeg på nuværende tidspunkt har 29 stk. o_O
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Hvis du har åbnet runen for ekstra naboer + premium lyder det helt rigtigt
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  8. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Ja, jeg har åbnet runen for ekstra naboer + premium ;)

    Tusind tak for opklaringen...
     
  9. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Nu har jeg snart prøvet at spille fra alle muligheder og spillet driller.

    Oplever når jeg skal høste på bahama så fryser spillet og jeg må logge helt ud for at starte igen.

    Har stadig lange svartider på begge områder.

    Det er svært at få gennemført valentinsspillet når du vil løse opgaver ved ? så fryser spillet og man kan ikke komme videre.
    Ja samtidig bliver det jo svært at gøre valentinsspillet færdigt inden for tidsrammen.

    Så indrømmet nu har man snart taget lysten til at man gider forsætte med at spille.

    Med håbet om man snart får det til at virke da jeg altid har hygget mig med spillet og løst opgaver.

    venlig hilsen Sippemor
     
    Sidst redigeret: 13 Februar 2021
    Husfrun, zikkah, trunte68 og 3 andre syntes godt om.
  10. momsemor45

    momsemor45 Forum-lærling

    Helt enig.
     
    Husfrun synes godt om dette.
  11. Letmatrosen

    Letmatrosen Padavan

    Sippemors beskrivelse passer helt sammen med min oplevelse af spillet. Er ved at være lidt Farmerama træt. hilsen letmatrosen
     
    Husfrun og benadk synes godt om denne.
  12. jakofo

    jakofo Forumnoob

    Ja vi må håbe at det snart kan ses på Bps bundlinje så kan det jo være at der kommer skred i tingene.
     
    Husfrun, zikkah og benadk synes godt om dette.
  13. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Jeg kunne ønske mig, at item "heksekedel", snart bliver synlig igen, det er så trist med en bar firkant på spøgelsesslottet.
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hvis fejl bliver meldt med fyldestgørende information på rette sted her på forum
    så laves der hurtigt en fejlmelding - som altid....uden en fejlmelding er det svært at vide der er en fejl og derfor svært at melde den videre og umuligt at få rettet ;)

    Da det nu er sagt har jeg så brugt tid på at teste og lave en fejlmelding på dette item.
    Fremover håber jeg du og andre melder fejl på rette sted så tingene kan blive rettet,
    da jeg som ene Moderator ikke har tid til alle opgaver 8)