Spøgefuld ranke 2015 tilbud

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af meba091, 31 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. meba091

meba091 Forum prof

Hejsa :)

Jeg vil gerne vide om den nye ranke, som giver 10% ekstra ep på items, også gælder items på ranken eller det kun er gældende for items i pyntehaven og skatteøen eller andre marker.

ofeia synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej meba091

Tider og udbytte på de forskellige items der sættes på ranke rækkerne sættes ud af drift og istedet får man ranke rækkernes udbytte - derfor gælder buffs for items (eks. Grøn pesto ol.) ikke på disse items.

3. meba091

meba091 Forum prof

Tak for svar Ara :)

4. queen64

queen64 Junior ekspert

Har rodet rundt og kan altså ikke finde tråden om sprog-fejl i spillet, og i min jagt på den, var jeg lige ved at glemme hvad jeg egentlig skulle skrive, derfor endte den her, på trods af jeg ved det er en fejlplacering :oops:

I den nye spøgefulde ranke står der i FAQ at den giver ?? EP fra dine items, men på selve ranken står der fra "dine givere".

Det kan altså godt misforstås. "Items" forbinder de fleste nok med pyntegenstande, så den er jo god nok.
    Men "givere"... er det når man får gaver fra naboer eller når naboer stiger i level og man modtager EP? Hvis man kun får læst hvad der står på selve ranken, og forstår den på den måde som jeg først gjorde, så er den ikke særlig attraktiv.

Godt at jeg er godt opdraget og gik ind og læste FAQ o_O Hvor der i øvrigt er glemt at oplyse om hviletid.

God Påske
    Vh. queen64

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg kan godt se det kan skabe lidt forvirring med de 2 forskellige betegnelser.
    Det vi på forum kalder items = givere (giver EP eller DA)
    Pyntegenstande er som ordet siger blot pyntegenstande og har intet udbytte eller tid (som f.eks blomsterbede og hække mm.)

hviletid på 12 timer havde forum sættenissen vist snuppet :oops: - det er nu tilføjet både OA og FAQ og jagten på sættenissen intensiveres :p

....og skønt at høre din første tanke var at kikke i vores FAQ sektion :music:

6. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Det nyeste tilbud på bønnestage, i event annonceringer, oplyser at itemmerne, forsvindings numre og mønttricks, giver EP, det er forkert.
    De giver Ø-EP, og kan kun placeres på Øen eller skatteøen.
    Mvh. vandijk1955

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hejsa,

Der havde indsneget sig en lille fejl i annonceringen, det er nu rettet.
    Tak for meldingen.
    :)

8. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Velbekomme..