sortering af ranker - hvordan?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg kan ikke finde ud af hvordan man rigtigt flytter rundt på rækkerne, på min lille farm har jeg en uaktiv række, den skal i bunden og så skal 30 timers rækkerne ligge i bunden over den uaktive. Når alle rækker er valgt kan man af en eller anden grund ikke flytte på rækkerne, når jeg vælger fremskridts rækkerne kan jeg flytte dem i bunden men når jeg så vælger alle rækker igen er de bare ikke i bunden. Hvad gør jeg forkert?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dit indlæg er flyttet hertil da tråden du postede i er en feedbacktråd som trådens overskrift indikerer - og jeg minder dig endnu engang om at emneskift i tråde ikke er tilladt 8)

For at svare på dit spørgsmål så kan du sortere i alle underkategorier men ikke i den komplete oversigt "Alle ranker"
    for at "omgå" dette kan det være en mulighed at markere alle dine aktive ranker som "favorit" ranker og benytte denne kategori istedet for "Alle ranker" og dernæst så sortere rækkefølgen som du vil - så undgår du dine inaktive ranker ;)

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

Indtil nu virker det ganske fint med at vælge alle som favorit og så sortere rækkerne, da jeg loggede ind i dag var favorit knappen endda valgt fra start.

Jeg beklager emneskift som jeg nogle gange kommer til i kampens hede.