Sommerhilsen fra tjocker

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af tjocker, 10 Juli 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tjocker

tjocker Forum general

:D Ja jeg lever endnu selvom jeg har været væk fra farmerama i lang tid. Jeg valgte i sin tid at stoppe pga flere ting men mest tidsforbrug og økonomi. Det tog simpel hen for meget af min tid om dagen og blev for dyrt med alle de ting, der skulle købes. Jeg skulle jo gerne deltage i alle events og derfor måtte jeg også til tider høste om natten for at nå i mål og det blev for meget.
    Jeg er på engang imellem for at tjekke forum, markedet og post.
    Jeg savner da farmerama og alle folk i dette spil og ingen er glemt. Ved at nogen gerne ser mig tilbage og andre gerne se mig blive væk, sådan er det - man kan ikke gøre alle tilfredse ;).
    Jeg er gået glip af mange events, gevinster, stalde, træer osv - og kan se på markedet der er kommet mange nye ting. Kan også se på levellisten af folk stadig kæmper og synes jeg er flot - hæng i og kæmp. Jeg tror på jer alle sammen.
    Om tjocker i fremtiden vender tilbage til farmerama på fuld tid ved jeg ikke men håbet er der.
    Da jeg ikke er så aktiv til hverdag så bliver naboanmodninger slettet, brug pladsen til en, der er mere aktiv end mig. Vender jeg tilbage engang så ser vi på det til den tid.
    8) Ønsker alle i farmeramalandet en dejlig sommer, pas på jer selv.
    :D Venlig hilsen tjocker.

katrineihle, Letmatrosen, LeneMor og 4 andre syntes godt om.
  2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

God sommer, tjocker:D

katrineihle og tjocker synes godt om denne.
  3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej tjocker!

Lige over... :D;)

katrineihle og tjocker synes godt om denne.