Sommerdage 1-7 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 Juni 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for funktionen: Sommerdage 1-7

Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Træls event hvor dropraten slet ikke stod mål med det krævede antal drops der skulle bruges i opgaverne

For at gennemføre eventet kræves desuden at man var hjemme / havde mulighed for at spille hver weekend i over 1½ måned midt i sommerferie perioden

benadk, Migmig63 og trunte68 synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej CORNELIUS75

Jeg har flyttet din feedback til korrekte feedbacktråd - vær obs på du får skrevet i den rigtige tråd - så din feedback ikke går tabt :)

CORNELIUS75 synes godt om dette.
  4. benadk

benadk Kommende forfatter

Mangler DROPS, en spil der giver stres over 7 weekend, næsten hver weekend købt jeg pakker og brugt masser supergødning og mangler 540 drops, dem betaler jeg ikke mere for. Jeg er ikke i møget købe drops hvis jeg vil skynder mig og her følger jeg tvang hvis jeg vil afslutter den spil. TRAT AF DE MANGE DROPS SPIL OG DERES AFGROJER.
    Hilsen benadk

5. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Et rigtigt BP-event, som kun kan gennemføres, hvis man bruger en frygtelig masse penge, enten på manglende drops eller på supergødning. Det kan I ikke være bekendt, så længe spillet stadig ikke kører tilnærmelsesvis så godt som i flashplayer!!!

kehlet, CORNELIUS75 og benadk synes godt om dette.