Sommer og vragdykning 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 14 Juli 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Er omregningsfaktoren regnet sådan, at selv om man har dyrket nok eventafgrøde, så udløses ikke tilsvarende levende agn til ombytning til eventbilletter?
    MamasMood

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Jeg er ikke så begeistret for dette eventet. La gå at jeg ikke har så mye onlinetid når det er sol og ferie, så jeg ikke rekker alt. Jeg synes veien gjennom sjøgresset er kronglete og uoversiktlig. Vanskelig å planlegge rute, fordi vi ser så lite om gangen. Det samme gjelder FAQ. Mange kjedelige klikk på sjøgress, der en ser mengden mark og eventplante minke rasende fort, uten at det blir noe særlig å få.

Gevinstene under krabber og blekksprut er gode, når en først kommer dit.

Mvh Tuppehøne.

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Drop raten har intet med selve event afgrøden af gøre, drop raten er EP baseret, så jo flere EP du høster, jo flere drop vil du også modtage, du skal dog være opmærksom på at der max kan komme 1 stk drop pr mark, så benytter du store marker vil drop raten være langt mindre end hvis du f.eks benytter små marker, forudsat du selvfølgelig har afgrøder på markerne som har en nogenlunde EP værdi. Salat vil uanset mark størrelse ikke give ret mange drop, modsat f.eks Roser som har en høj EP værdi.

Håber du forstår og ellers er du velkommen til at spørge til emnet i Hjælp til spillet sektionen.

Mvh
    Pindgris

4. tika

tika Forum prof

et ok event, nogle gode ting under blæksprutten og krabben

5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Det her event gennemførte jeg kun for at få skyen, med items....
    Jeg opdagede hurtigt at det var den rene labyrint at rende rundt i, så jeg startede med at markere der hvor skyen var, og så følge den rute tilbage, til hvor jeg var kommet til. Et stort ønske herfra, hvis i da insistere på at bruge denne type events fremover, om et bedre overblik i "labyrinten"....
    Nu er jeg level 99, så mange bække små betyder jo meget når jeg har 100 mill til level 100... o_O
    Men jeg nåede kun med nød og næppe ranken, da dropraten ikke var den bedste... og jeg plantede nelliker for at få så mange drop så muligt. Meen, det var altså ikke heelt så sjovt det her event....
    Man vil jo gerne have de andre præmier osse, men det kan man ikke nå, medmindre du smider en hulens masse penge efter spillet. Sidstnævnte har jeg ikke tænkt mig at gøre.

Bedre overblik, og muligheden for at opnå alle præmier uden at skulle betale for det ønskes.

ægget og jensen3661 synes godt om denne.
  6. lotus

lotus Kommende forfatter

Løsning af opgaven var uoverskueligt, jeg var nødt til at lave en tabel og så rekonstruere opgaven på papir, og markere hvor gevinsterne var, så jeg kunne starte med at gå efter de mest interessante. Det gjorde at jeg let kunne finde den bedste vej og derved undgå at bruge fiskefoder på uinteressante felter.
    Desuden kunne jeg udregne hvor mange planter der var behov for, og derved disponere tiden til planter med flest EP.
    Men det ville være rart og lettere, hvis der havde været en model af opgaven i A4 format, så den kunne printes ud, så det var let at markere, hvor langt i opgaven jeg var. Oversigten i FAQ kunne med fordel have været betydelig mindre.
    Men ellers udmærkede præmier og lidt mere fyld til lager af træer og stalde - desværre.

hiawata og jensen3661 synes godt om denne.
  7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere

tak for alle jeres kommentarer selv her i sommervarmen.

De er samlet og sendt videre.

vi håber at i også ved næste event vil give jeres mening til kende, så også de dansk / norske spilleres stemme bliver hørt.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.