Feedback Sommer kalender spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 30 Juni 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere


    Denne tråd er kun beregnet til
    Sommer kalenderen

    Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

    God fornøjelse

    Farmerama teamet​
     
  2. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Kalenderene er altid hyggelige - dog lidt ærgerligt med denne i en ferietid, hvor mange rejser væk, og derfor har svært ved at logge på og hente en musling hver dag.
    Derfor rart at se muligheden for at åbne med MG - især, hvis man ender med kun at mangle et par stykker
     
  3. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Tak for den første uge af sommer kalenderen, herlige gevinster, og et dejligt rødtræ som xtra gevinst.. :D
    Glæder mig til den kommende uge.. :p
    Mvh. vandijk1955
     
  4. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Så er jeg kommet hjem fra ferien - og kan stadig nå et være med -Selvom jeg ikke bryder mig om at bruge "rigtige" penge på kalenderen - så er det dog en fantastisk mulighed - hvis man f.eks gerne vil have alle præmierne. Tak for den mulighed
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Elsker disse kalenderene :inlove:. Må nok bruke litt låvegull for å få med første uka, da jeg var på ferie, men så lenge kinoen viser filmer, skal jeg nok klare det i løpet av måneden :).
     
  6. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    dejlig med en kalender
    gaverne er ok der er jo stor forskel på hvor langt man er i spillet
     
  7. tika

    tika Forum prof

    en dejlig kalender med fine gaver, :)
     
  8. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    og det er stadig en dejlig kalender
     
  9. lotus

    lotus Kommende forfatter

    Der er spændende hver dag at se hvad gaven er - godt initiativ.

    Bruger: farmerspil
    Id 31221116
     
  10. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Der har været mange gode gaver i sommerkalenderen - tak for det. Jeg har måttet bruge moseguld 8 gange for at få åbnet alle lågerne. Det har været lidt dyrt i moseguld, men det er rigtig dejligt, at der er mulighed for at købe sig til at åbne låger. Hvis der kommer en sommerkalender i 2018, vil jeg foretrække, at den kommer i august måned, så det ikke falder sammen med der, hvor de fleste holder sommerferie. Jeg ved godt, at der også er mange, der holder ferie i august måned, men jeg tror, at flertallet holder ferie i juli måned.
     
  11. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    tak for en dejlig kalender med de mange dejlige gaver
     
  12. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har også været vild med kalenderen - ualmindelig dejlige gaver - noget jeg glædede mig til at "åbne" hver dag. Tak
     
  13. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Dejligt med en ekstra lille gave hverdag.
     
  14. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    kalendergaver er altid velkommen-uanset årstid
     
  15. hveps

    hveps Avanceret

    Jeg er også rigtig glad for kalenderen, synes også det er godt at det er muligt at låse gaven op hvis man har glemt det. Rigtigt dejlige præmier, var især glad for hajbassinnet
     
  16. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg er vild med kalendere, og er ligeglad med om det hedder jul eller juli. Tak til BP for mange gode gaver. Jeg er også rigtig glad for at vi kan redde dagens gave hvis den er misset af en eller anden grund -så må vi bare grave lidt i lommerne
    :pxD
     
  17. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    superfedt med kalender og som andre har nævnt rart at man kan betale sig fra sin glemsomhed :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.